کاروان شادی و دوستی به دانش آموزان درس وحدت و همبستگی می دهد

جشن شادی و دوستی به همت مجله کودک مسلمان بلوچ با مشارکت بسیج دانش آموزی ، اداره آموزش و پرورش منطقه نصرت آباد ،بخشداری نصرت آباد و شورای شهر و شهرداری نصرت آباد در محل سالن تربیت بدنی این شهر برگزار شد.

کد مطلب: ۴۶۴۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سیستان و بلوچستان ، چند وقتی است کاروان شادی و دوستی مجله کودک مسلمان بلوچ ، این دوست قدیمی دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان در شهرهای و بخش های مختلف استان جشنواره های شادی را برگزار می کند این بار گذر کاروان به شهر نصرت آباد خورده است

در این جشن سراسر شادی و نشاط همه دانش آموزان با سردادن لبیک یا محمد رسول الله(ص) با پیامبر صلح و دوستی پیمان بسته اند تا بگویند: ما امت واحده هستیم و همانگونه که خداى متعال فرمود؛ تا جهانیان گوش فرا دهند؛ بسم الله الرحمن الرحیم، واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرّقوا. همه بدانند که اسلام و مسلمین یک دست واحد هستند .

در این مراسم هنرمندان محلی و استانی برنامه و سرودهای شاد و انقلابی و خاطره انگیزی را برای کودکان و نوجوانان شهر نصرت آباد اجرا کردند.

همچنین از قاری قرآن ، حاملان کلام الله، گروه های سرود و دانش آموزان فعال در مراسم با اهدای جوایزی تقدیر و تشکر شد.

لازم به ذکر است مجله کودک مسلمان بلوچ از سال ۱۳۵۹ در ایرانشهر بوسیله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راه اندازی شد و از آن سال تاکنون مورد استقبال خوب کودکان و نوجوانان سراسر استان قرار گرفته است.

..

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار