حرکت کاروان شادی در خیابانهای انزلی

رشت ( پانا) - مدیر اداره فرهنگی، اجتماعی، ورزشی انزلی از حرکت کاروان شادی در خیابانهای انزلی خبر داد و گفت این شادی پیمایی با هدف ایجاد روحیه نشاط در مردم طی روزهای پایانی سال و آغازین سال نو انجام می شود.

کد مطلب: ۱۱۷۲۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
حرکت کاروان شادی در خیابانهای انزلی

به گزارش ایرنا، جواد سمیعی گفت: امید است با اینگونه اقدامات؛ اندکی از لحظات سختی که مردم پس از یکسال مبارزه با کرونا پشت سر گذاشتند را بکاهیم.
وی اضافه کرد: در این مراسم شادپیمایی پنج عروسک غول پیکر و دو هنرمند حاجی فیروز همراه با آدمک های حاجی فیروزی نوای نورزی را در خیابانهای انزلی می خوانند تا نویدی باشد برای سال نو و نوروز.
وی ادامه ادامه داد: اجرای برنامه های شاد و مفرح و چیدمان ۱۵ المان با نمادهای نوروزی از برنامه های اداره فرهنگی شهرداری بندرانزلی در تعطیلات نوروز است.
بندرانزلی از مراکز مهم گردشگری در شمال کشور و گیلان محسوب می شود و هماره در ایام تابستان و نوروز و تعطیلات با ورود شمار زیادی از مسافران به منظور بهره گیری از طبیعت زیبا و تفرجگاه های این شهرستان مواجه است.
بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و بیش از ۴۷ کیلومتر نوار ساحلی دارد. تالاب انزلی، بوستان ساحلی بلوار، حافظیه بندرانزلی، پل های تاریخی غازیان و انزلی، موزه نظامی یا کاخ میان پشته، ساختمان تاریخی دادگستری و بنای تاریخی بانک ملی، موج شکن و مناره مسجد قائمیه از جمله دیدنی های انزلی است.
طرح های سالم سازی دریا و قایق سواری نیز از دیگر جاذبه های گردشگری بندرانزلی است.
منطقه آزاد انزلی و تفریحات دریایی و ساحلی و بازارهای متعدد برخی از عوامل جذب گردشگر به این شهرستان زیبای ساحلی است که البته در شرایط کرونایی یک سال گذشته محدودیت ها در سفر و فعالیت این مراکز وجود داشته و دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار