همزمان با دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی؛

۸۷ روستای استان اردبیل به شبکه گاز سراسری متصل می‌شوند

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از افتتاح طرح‌های گازرسانی به بیش از ۸۷ روستای این استان و اتصال آن با شبکه گاز سراسری همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.

کد مطلب: ۴۵۴۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان اردبیل، فیروز خدایی در جلسه بررسی روند گازرسانی به مناطق روستایی استان اردبیل اضافه کرد: برای گازرسانی به این تعداد روستا اعتباری بالغ بر ٢٩٠ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به شبکه گذاری ۳۸۸ کیلومتری برای گازرسانی به این تعداد روستای استان یادآور شد: با افتتاح این طرح های روستایی بیش از شش هزار خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت:همزمان با این ایام و گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گازرسانی به یک محور صنعتی نیز به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین از آغاز پروژه ها اجرایی در قالب گازرسانی به بخش روستایی استان خبر داد و متذکر شد: به همین مناسبت عملیات گازرسانی به ٢٢٢ روستا با اعتبار بیش از ٥٢٣ میلیارد ریال آغاز می شود.

خدایی با تاکید بر اینکه با اتمام این طرح ها بخش عمده ای از مناطق روستایی استان تحت پوشش گاز قرار می گیرند، عنوان کرد: در قالب این پروژه بزرگ بیش از هشت هزار خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

وی با تاکید به تداوم گازرسانی به مناطق روستایی بیان داشت: در حال حاضر تمام شهرهای این استان به شبکه گاز متصل است، بنابراین تمرکز این شرکت در بحث گازرسانی به روستاها بوده که در این خصوص نیز تاکنون ٧١ درصد این مناطق از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار