معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان :

تولید محتوای الکترونیک راه گشای کمبود وقت است

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: تولید محتوای الکترونیک می تواند راه گشای بسیاری از مسائل از جمله کمبود وقت باشد.

کد مطلب: ۴۵۲۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از اصفهان، اکبر پناهی اصفهان در دوره آموزشی شناخت دانش و پیشرفت های روز دنیا که با حضوررابطین گروه بررسی محتوا و سرگروه های آموزشی استان برگزارشد اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی برگزاری جشنواره تولید محتوای الکترونیک، توسعه وتعمیق فرهنگ تولید محتوای الکترونیکی واستفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند یادگیری است.

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان در دوره آموزشی شناخت دانش و پیشرفت های روز دنیا که با حضوررابطین گروه بررسی محتوا و سرگروه های آموزشی استان برگزارشد، گفت: تولید محتوای الکترونیک می تواند راه گشای بسیاری از مسائل از جمله کمبود وقت باشد.

پناهی اصفهان اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی برگزاری جشنواره تولید محتوای الکترونیک، توسعه وتعمیق فرهنگ تولید محتوای الکترونیکی واستفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند یادگیری است.

وی در ادامه با اشاره به تمدید جشنواره خواستار شرکت گسترده همکاران در زمینه تولید محتوای الکترونیک شد.

در ادامه همچنین رئیس گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی استان به بیان تاثیر نظام های آموزشی بر بازدهی آموزش پرداخت.

همچنین خلیلی به بیان اهداف جشنواره تولید محتوای الکترونیک پرداخت و از حضورتوانمند همکاران در این جشنواره قدردانی کرد.

وی سپس به تشریح دستورالعمل تولید محتوای مکتوب بومی استان با موضوع بازی های بومی و نیز ادبیات شفاهی پرداخت و خواستار توجه همکاران به این دو مهم مقوله شد.

.................

انتهای پیام / آ / ع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار