حجت‌الاسلام روشندل گفت:

بسیاری از چالش های اجتماعی از آثار سوء برنامه های ماهواره ای است

بسیاری از چالش های اجتماعی و چالش های خانوادگی از آثار سوء برنامه های ماهواره ای است.

کد مطلب: ۴۵۰۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان،حجت‌الاسلام هادی روشندل در جمع دانش آموزان مدرسه دخترانه شهید میاندره کردکوی،در خصوص اثرات مخرب ماهواره و آسیب های اجتماعی و فرهنگی آن به تفصیل سخن گفت و دانش آموزان را بر هوشیاری در برابر این دجالواره فراخواند.
وی در ادامه به راه اندازی جنگ نرم از سوی دشمنان اسلام و انقلاب اشاره کرد و گفت: شبکه های ماهواره ای که به ظاهر خود را سیاسی معرفی نمی کنند و بیشتر به مسایل فرهنگی و اجتماعی تکیه کرده اند متأسفانه خانواده ها و روابط انسانی به‌عنوان بزرگترین سرمایه جامعه را هدف قرار داده اند.
روحانی مستقر کردکوی با بیان این مطلب که اگر در گذشته فقط چند شبکه ماهواره ای فارسی زبان وجود داشت، اما در چند سال اخیر شبکه هایی با اهداف کاملاً متفاوت بوجود آمده اند که مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داده اند و با شگرد خاص و هنرمندانه افکار و خواسته های خود را به مخاطبانشان القاء می‌کنند.
حجت‌الاسلام روشندل در خاتمه تأکید کرد: شبکه های ماهواره ای خواسته یا ناخواسته بر شیوه زندگی، گفتار، رفتار، باورها و طرز تفکر مردم، بویژه جوانان و نوجوانان اثر می گذارد و بسیاری از چالش های اجتماعی و چالش های خانوادگی از آثار سوء برنامه های ماهواره ای است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار