پروانه استاندارد شیر پاستوریزه پالکام لرستان باطل شد

مدیر کل استاندارد لرستان از ابطال پروانه استاندارد شیر پاستوریزه پالکام خبر داد .

کد مطلب: ۴۴۸۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پاناازلرستان،به نقل ازروابط عمومی استاندارد لرستان روزسه شنبه مرضیه قنبریان گفت : با توجه به مصوبات کمیته علائم بیست و یکم دی ماه اداره کل، پروانه کاربرد علامت استاندارد فرآورده شیرپارت لبن باطل شده است .
وی اظهار کرد : فعالیت واحدی تولیدی شیر پاستوریزه با نام تجارتی پالکام مربوط به واحد تولیدی پارت لبن، به دلیل عدم فعالیت و عدم تولید غیر مجاز است .

*** برگزاری پنج هزار و 38 نفر ساعت آموزش برای مدیران کنترل کیفیت لرستان

مدیر کل استاندارد لرستان گفت: در نه ماه سال جاری بر اساس تقویم آموزشی استاندارد هیجده دوره آموزشی برای کارکنان و مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی استان برگزار شد.
مرضیه قنبریان عنوان کرد: در این مدت پنج هزار و 38 نفر ساعت آموزش برای مدیران کنترل کیفیت و همچنین دو هزار و 250 نفر ساعت آموزش برای کارکنان برگزار شده است.
وی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره ها ارتقاء سطح دانش فنی و بهبود مستمر در راستای توسعه و مدیریت سازمانی بوده است.
مدیرکل استاندارد لرستان گفت: با برگزاری این دوره ها در نه ماهه سال جاری، برنامه آموزش کارکنان در سال 94 و هم چنین آموزش مدیران کنترل کیفیت به صورت صد در صد تحقق پیدا کرده است.
وی افزود : ساماندهی محیط کار، آشنایی با مقررات راهنمایی و رانندگی و ترافیک، مدیریت دانش، آشنایی با کمک های اولیه، عملیات خوب ساخت، احکام زندگی در اسلام، سازمان یادگیرنده، انگیزش کارکنان، فشار خون و بیماری های قلبی و عروقی از عناوین دوره های آموزشی برگزار شده در سالجاری است .
وی اظهار کرد : همچنین این دوره های آموزشی در زمینه اصول بازرسی و نمونه برداری، عملیات خوب آزمایشگاهی،آشنایی با تدوین استانداردهای بین المللی، کار گروهی و حل مساله، برنامه ریزی استراتژیک، اصول اندازه گیری و کالیبراسیون، آیین نگارش مکاتبات اداری برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار