معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آذربایجانشرقی تاکید کرد:

تولید محتوای الکترونیکی چند رسانه ای متناسب با نیاز معلمان و دانش آموز

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان ظهر امروز در جلسه تولید محتوای الکترونیکی گفت: استفاده هوشمندانه از تولیدات به عنوان یکی از سیاست های مهم در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش و برنامه درس ملی جمهوری اسلامی ایران می باشد .

کد مطلب: ۴۴۸۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،صمد صمدیان با بیان اینکه باید تولید محتوای الکترونیکی چند رسانه ای متناسب با نیاز معلمان و دانش آموزان باشد گفت: استفاده هوشمندانه از تولیدات به عنوان یکی از سیاست های مهم در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش و برنامه درس ملی جمهوری اسلامی ایران می باشد .

وی با اشاره و تشریح این رویکرد خاطر نشان ساخت: سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی هفتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی ویژه دانش آموزان و معلمان را با رویکرد جدید آموزشی برگزار می نماید .
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان، افزود: توسعه و تعمیق فرهنگ تولید محتوای الکترونیکی و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یادگیری و همچنین ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی و پرورش توانمندی های معلمان و دانش آموزان بخشی از اهداف این مهم است.
صمد صمدیان زمینه سازی برای مشارکت فعال معلمان و مربیان در تولید و تکمیل و غنی سازی مواد ومنابع متنوع یادگیری را بخش دیگری از اهداف عنوان کرد و اظهار داشت: مححورهای این جشنواره، تولید درس افزارهای آموزشی متناسب با موضوعات کتاب های درسی دوره ابتدایی و اول متوسطه، تولید اجزای اموزشی متناسب با موضوعات کتاب های درسی دوره ابتدایی و متوسطه اول و تولید نرم افزارهای پرورشی و قرآنی در حوزه های آموزشی وپرورشی خواهد بود.
نحوه شرکت
وی در پایان گفت: معلمان و دانش آموزان و دانشجو معلمان جهت شرکت در جشنواره تا مورخه 30 دیماه به سایت رشد به نشانی Roshd.ir مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار