با همکاری سرویس آموزش پانا

کلاسِ مجازی عکاسی راه‌اندازی شد

خبرگزاری پانا:عکس در دنیای روزنامه‌نگاری جایگاهی ویژه و بسیار مهم دارد. گاه یک عکس به اندازه ی ده‌ها مطلب و خبر، گویا و دارای حرف است و بسیاری از معانی را منتقل می کند. به این منظور، به همه فراگیران و مخاطبان کلاس ِ روزنامه نگاریِ پانا این مژده را می‌دهیم که؛ به همت سرویس عکس این خبرگزاری از امروز-20 دی ماه 94- کلاس آموزش عکاسی (زیرسرویس- ذیل سرویس آموزش روزنامه‌نگاری) راه‌اندازی شده است.

کد مطلب: ۴۴۷۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد

خبرگزاری پانا، با توجه به نقش مهم و ارزنده عکس در روزنامه‌نگاری و در استمرار دوره‌های آموزشی حضوری خود و نیز با عنایت به بازخوردها و نیاز بسیار زیادی که از سوی فراگیران و مخاطبانش دریافت داشته است، اقدام به راه‌اندازی این کلاس مجازی تحت عنوان "آموزش عکاسی" ذیل آموزش روزنامه‌نگاری نموده است.

برای شرکت در این کلاس‌ها پس از ورود به سایت در بخش "گروه‌های خبری" به گزینه "آموزش" و زیرمجموعه آن "آموزش عکاسی" مراجعه کنید.

در این مجموعه آموزشی شما ابتدا با مبانی عکاسی آشنا می‌شوید تا به تدریج عکاسی را از پایه بیاموزید. بدین منظور فراگیران با دوربین و گزینه‌های آن برای گرفتن یک عکس خوب آشنا می‌شوند. نور، رنگ، ترکیب‌بندی، کادربندی و ... از مباحث پایه ای دیگری است که به آن پرداخته می‌شود.سپس در ادامه مباحث و در دوره تکمیلی به سراغ عکاسی خبری، اصول و فنون گرفتن یک عکس خبری خوب خواهیم رفت و عکاسی مستند اجتماعی را آموزش می دهیم.

اما به خاطر داشته باشید! عکاسی یک مهارت هنری است و هر مهارتی با ترکیب کردن دانش و تجربه به دست خواهد آمد. پس هرآنچه در اینجا می‌آموزید در عمل به‌کار گیرید. همراه با آموزش تئوریک درس‌های ما دوربین در دست داشته باشید و شات بزنید! عکس بگیرید! نهراسید!


تجربه کنید! تنها از این طریق است که عکاس خوبی خواهید شد!

***

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار