اجرای نمایش عروسکی ویزویزی و قیرمیزی در تبریز

نمایش عروسکی کمدی و شاد “ویزویزی و قیرمیزی” تا 30 دی ماه هر روز از ساعت ۱۸ در محل مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز به روی صحنه می رود.

کد مطلب: ۴۴۵۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،این نمایش، کار موزیکال و مدرنی است که به روش تلفیقی "فک زدن و مارونت" اجرا می شود و داستان آن درباره دختر یک زنبور کارگر ست که با دختر ملکه دوست شده ولی بخاطر تفاوتهای نژادی از کندو بیرون انداخته میشود.

او در جنگل با گروه موسیقی حشرات به سرپرستی " میلچه خان " آشنا می شود. تا اینکه روزی با پخش شدن خبر بیماری "قیرمیزی" همه سعی در پیدا کردن راه درمانی برای او دارند...

این نمایش توانسته به بهترین نحو مفهوم "همدلی وهم زبانی" شعاری که سال 94 با آن نامگذاری شده و همچنین مفهوم و تفکر ضد نژاد پرستانه را به کودکان انتقال دهد.

لازم به ذکر است که این نمایش از 23 تا 30 بهمن هر روز در شیفت صبح و بعد از ظهر و مختص مدارس و مهدکودک ها به روی صحنه رفته و همچنین از تاریخ 8 الی 30 دی ماه هر روز از ساعت 18 در محل مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن، جنب بیمارستان 29 بهمن پذیرای عموم خواهد بود و بعد از آن نیز در شهرستان های دیگر استان اجرا خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار