رئیس اداره مراقبت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی :

کارگاه توانمند سازی مدیران و مجریان طرح های پیشگیری ازآسیب های اجتماعی

کارگاه توانمند سازی مدیران و مجریان طرح های پیشگیری از آسیب ها اجتماعی در سالن کانون آزادگان آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان زاهدان برگزار شد .

کد مطلب: ۴۳۳۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سیستان و بلوچستان ،رئیس اداره مراقبت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت : در این کارگاه نحوه اجرا و مباحث مربوطه طرح های مدارس مراقب و مراقبت ازخود ،ویژه مدارس ابتدایی و بخصوص پایه ششم تشریح شد.

وی چگونگی اجرای طرح های مهارت های مقابله ای ، مدارس عاری ازخطر و مدارس مراقب برای مدارس متوسطه اول ودوم را از دیگر برنامه های این کارگاه دانست.

معصومه هادی هدف برگزاری این دوره ها را ارتقا توانمندی و افزایش دانش وبه روز رسانی اطلاعات کارکنان در رابطه با آخرین آسیب های نوپدید اجتماعی و تغییر نگرش و رویکرد درتوجه جدی به این امر در مدارس عنوان کرد.

وی با عنایت به همجواری استان با دو کشور مخاطره انگیز افغانستان و پاکستان برضرورت هوشیاری مدیران و کارکنان و دانش آموزان و خانواده ها تاکید کرد.

هادی گفت : با توجه به ورود انواع جدید مواد مخدر صنعتی در اشکال مختلف ،اطلاع و آگاهی مجریان می تواند در آگاه سازی نسل نوجوان و جوان دانش آموزجامعه نقش بسزایی ایفا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار