سامانه پیام الکترونیکی دولت در استانداری آذربایجان شرقی راه اندازی شد

سامانه پیام الکترونیکی دولت (سپاد) به منظور افزایش سرعت، سهولت و شفافیت ارتباطات بین دستگاه های اجرایی و بهبود نظارت و کنترل فرایندهای اداری روز چهارشنبه در استانداری آذربایجان شرقی راه اندازی شد.

کد مطلب: ۴۲۸۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، این سامانه پس از تمهید اقدامات لازم از جمله ارتقای نرم افزار اتوماسیون اداری و آماده کردن بسترهای لازم توسط دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری، با حضور نماینده نهاد ریاست جمهوری با موفقیت راه اندازی شد.
با بهره برداری از این سامانه علاوه بر امکان ارسال و دریافت نامه و رسید ثبت بین دو دستگاه، امکان استعلام مکاتبات ارسالی به سهولت فراهم و نواقص نرم افزارهای قبلی که در بستر شبکه پیام دولت مورد استفاده قرار می گرفت برطرف می شود.
راه اندازی این سامانه، سرعت، سهولت، شفافیت در ارتباطات بین دستگاه ها و بهبود نظارت و کنترل فرایندهای اداری را افزایش می دهد و موجب تقویت کارآمدی نظام اداری کشور می شود.
استانداری آذربایجان شرقی پس از خوزستان دومین دستگاه استانی است که به سپاد تجهیز شده و بنا به بخشنامه نهاد ریاست جمهوری، این سامانه به زودی در همه دستگاه های ملی و استانی راه اندازی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار