فرمانده سپاه شهرستان اردبیل:

رزمایش آمادگی نیروهای رزمی بسیج دراردبیل برگزار می شود

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل از برگزاری رزمایش آمادگی نیروهای رزمی بسیج اردبیل در هفته بسیج خبر داد.

کد مطلب: ۴۲۶۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان اردبیل ، سرهنگ پاسدار شکر عبدی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان اردبیل گفت: آمادگی نیروهای رزمی بسیج شهرستان اردبیل در روز 5 آذر و با حضور بیش از 4 هزار نفر بسیجی به معرض نمایش گذاشته می شود.

وی با اشاره به سی و ششمین سالگرد تشکیل سازمان بسیج مستضعفین افزود: بسیج به عنوان نهال تازه اوایل انقلاب امروز به درخت قدرتمندی تبدیل شده که در تمامی عرصه ها چه در جنگ سخت 8 سال دفاع مقدس و در حال حاضر برای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن حضور فعال دارد.

عبدی بیان کرد: اصل مأموریت سازمان بسیج در 3 محور جذب، آموزش و ساماندهی و بکارگیری است و باید بسیجیان و نیروهای انقلابی با توجه به شرایط امروز در تولید قدرت نرم و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت داشته باشند.

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل با بیان این که امسال تا به امروز 8 هزار نفر از دانش آموزان اردبیلی به مناطق جنگی در قالب اردوهای راهیان نور اعزام شده اند، گفت: یکی از وظایف بسیج ترویج روحیه انقلابی و جهادی در جامعه است که در هشت سال دفاع مقدس نیز با حضور نیروهای بسیجی در کنار سایر نیروهای مسلح به دنیا ثابت کردیم که نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر کفر تسلیم نمی شود.

وی بیان کرد: امروز دشمنان اسلام و در راس آن استکبار جهانی آمریکای جنایتکار با سوء استفاده از نام اسلام بدترین و خشن ترین جنایات را توسط فریب خوردگان خود در جهان انجام می دهند تا اسلام را بدنام کنند اما با ترویج اسلام ناب محمدی و فرهنگ غنی و سرشار از معرفت آن در مقابل دشمنان ایستاده ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار