فرماندار شهرستان قرچک در کارگروه سلامت:

وظیفه مهم کارگروه سلامت ایجاد امنیت و سلامت غذایی خانواده ها است

فرماندار قرچک در کارگروه سلامت این شهرستان گفت: ایجاد امنیت و سلامت غذایی برای خانواده ها وظیفه مهم کارگروه سلامت است.

کد مطلب: ۴۲۶۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های استان تهران، نشست کارگروه سلامت قرچک با محوریت بررسی و جلوگیری از شیوع آنفولانزای مرغی با حضور مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان، علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، عزیز رسولی مدیر شبکه بهداشت و درمان و دیگر اعضای این کارگروه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

فرماندار شهرستان قرچک در این نشست بر اطلاع رسانی و تمهیدات لازم از جمله آموزش به شهروندان از سوی دستگاههای مربوطه تأکید کرد .

مسعود مرسلپور با بیان اینکه کارگروه سلامت به منظور حفظ و ارتقای سلامت و بهبود کیفیت زندگی آحاد مردم تشکیل شده است، ‌گفت: ایجاد امنیت و سلامت غذایی برای خانواده ها و بر هم نزدن امنیت روانی شهروندان دو وظیفه مهم در این کارگروه است .

وی در ادامه افزود: اهمیت دادن به مقوله سلامت غذایی و پیشگیری از بیماری‌ها ضروری است و باید دستگاه‌های متولی نسبت به تأمین سلامت و امنیت غذایی نظارت جدی داشته باشند ویکی از برکات طرح تحول نظام سلامت که در دولت تدبیر و امید کلید خورد ارائه خدمات مطلوب سلامت به مردم جامعه است .

شایان ذکر است ،مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک نیز در این نشست توضیحاتی در خصوص مصوبات نشست قبل و اقدامات انجام شده گزارشی ارائه کرد .

/خبرنگار: سیما قربانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار