مسئول فناوری اطلاعات بنیاد مسكن فارس:

ثبت آمار اشتغال بخش ساختمان در استان فارس در سامانه رصد ضروری است

خبرگزاری پانا: مسئول فناوری اطلاعات بنیاد مسكن فارس بر ثبت آمار اشتغال بخش ساختمان در سامانه رصد تاکید کرد.

کد مطلب: ۴۲۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، غلامرضا راشدی منش مسئول فناوری اطلاعات بنیاد مسكن فارس در آیین گشایش دوره آموزشی ثبت آمار اشتغال در سامانه رصد، گفت: در این دوره مباحث آموزشی پیرامون ورود آماراشتغال استان در بخش مسكن كه در سه سال گذشته به صورت غیر مكانیزه به اداره كار وفرمانداریها اعلام می شد مورد توجه ویژه قرار گرفته است.


وی افزود: بخش مسكن قادر است اشتغال مناسبی را در كشور برای گروه های متقاضی كار به وجود آورد اما تاكنون این آمار در سامانه رصد وزارت تعاون، كار ورفاه اجتماعی به ثبت رسمی نرسیده است.


راشدی منش ادامه داد: با ساماندهی انجام شده در این سایت تخصصی امكان ورود اطلاعات وآمار دقیق اشتغال در بخش مسكن فراهم شده است كه كارشناسان در هر شهر ستان باید نسبت به انتقال اطلاعات موجود در این سایت اقدام کنند.


همچنین در این دوره آموزشی، زهرا فاضل، كارشناس دبیر خانه كارگروه اشتغال استان فارس به عنوان مدرس نحوه ورود اطلاعات به سامانه رصد را تشریح كرد .


وی خاطر نشان كرد : 142هزارو 236 نفر در تعهد اشتغال استان فارس در بخش های مختلف قرار دارند كه از این تعداد 30 درصد آمار موجود مربوط به بخش مسكن و در تعهد ادارات راه وشهرسازی وبنیاد مسكن استان فارس بوده است.


فاضل افزود: هم اكنون باید اطلاعات اشتغال ایجاد شده براساس مستندات موجود در این سامانه به ثبت رسمی برسد.


كارشناس دبیر خانه كارگروه اشتغال استان فارس در پایان تاكید كرد: بخش خدمات، صنعت ومعدن وساختمان قادر به ایجاد اشتغال مناسبی هستند كه البته تاكنون در هیج سامانه ایی به ثبت نرسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار