معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

کتاب و کتاب خوانی محور فعالیت های حوزه پرورشی است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در جلسه کارگاهی رابطین مشاور اسفراین گفت: کتاب و کتاب خوانی بعنوان محور فعالیت های حوزه معاونت پرورشی است.

کد مطلب: ۴۲۴۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازخراسان شمالی،علی اصغر ایزدی اظهارداشت: مشکل اصلی نظام تعلیم و تربیت ما به عدم دوستی با کتاب و کتاب خوانی بر می گردد. اگر بناست که ما در رابطه با چالش های آینده نه چندان دور با مشکل روبرو نشویم باید به سمت کتاب و کتاب خوانی حرکت کنیم .
ایزدی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با رابطین مشاور و بحث همیار مشاور گفت: طرح همیار مشاور که با کمک خود دانش آموزان می توان مشکلات دانش آموزان را حل نمود یکی از طرحهای بسیار عالی در حوزه مشاوره است .
رئیس اداره مشاوره آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز گفت: امروزدنیای پر تلاطم کودکان مملوء از جذابیت ها و فناوری های پیچیده و نوین است در کنار این فناوری ها و جذابیت هایش ممکن است صدمات جبران ناپذیری به کودکان وارد شود و در این شرایط کودکان نیاز به افرادی دارند که بتوانند آنها را درست راهنمایی کنند و این افراد کسانی نیستند بجز رابطین مشاور .
محمد حسن عسکری افزود :مهمترین وظایف رابطین مشاور ایجاد فرصت های کافی برای مواجه با چالش ها ،تبیین جایگاه و نقش مشاوره ،آموزش مهارتهای زندگی و آماده سازی بستری برای رشد استعداد های کودکان می باشد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار