سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری:

خودباوری زنان در حوزه مسئولیت پذیری باید نهادینه شود

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت:خودباوری زنان در حوزه مسئولیت پذیری در جامعه باید نهادینه و خلا های اجتماعی در این زمینه مرتفع گردد.

کد مطلب: ۴۱۶۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمانشاه، امیر شاه آبادی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری صبح امروز در جلسه کار گروه تخصصی امور بانوان و خانواده استانداری اظهار داشت : با توجه به اینکه زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند لذا استفاده از توانمندی زنان در حوزه توسعه کشور اعم از فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی امری ضروری است.

وی گفت: از مسئولین ذیربط استانی می خواهیم که توانمندی زنان استان در دستگاه های اجرایی را احصا و از حداکثر توان مدیریتی آنان در بخش های مختلف استفاده گردد.

امیر شاه آبادی در ادامه افزود: احساس خودباوری در درون زنان جامعه استان امری مهم است که بایستی در این زمینه از سوی مسئولین امر فرهنگ سازی علمی و عملی صورت گیرد.

وی اضافه کرد:حذف نگاه جنسیتی به اشتغال در جامعه از مهم ترین موضوعاتی است که باید مورد پیگیری های ویژه مسئولین قرار گیرد .

وی تصریح کرد: خوشبختانه کار گروه بانوان در استان بصورت جدی امور مربوط به بانوان را پیگیری و رصد می کند که جای خرسندی و تشکر دارد .

شاه آبادی همچنین در ادامه سخنان خود به نقش و جایگاه زنان کار آفرین در استان اشاره کرد و گفت:خوشبختانه آمار قابل قبولی در این زمینه از سوی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ارائه گردیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار