فرمانده انتظامی استان قم

همدلی نیروهای مسلح و مردم سبب ارتقاء جایگاه پلیس شده است

فرمانده انتظامی استان قم گفت: امروز جایگاه اعتماد و باور مردم به حضور موثر پلیس در جامعه نسبت به گذشته ارتقاء یافته و این موضوع نتیجه همدلی نیروهای مسلح و همراهی مردم است.

کد مطلب: ۴۱۰۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از قم، سردار کاظم مجتبایی روز گذشته در دیدار مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، یدالله رباط جزی نماینده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان، مهران زرین زاده و شمسعلی اسدی فرماندهان آمادگاه شهید فراشاهی و پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س)، طی سخنانی با اشاره به مسئولیت ها و ماموریت های ناجا در سطح کشور گفت: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح، تحت امر یک فرمانده و یک پرچم، مدافع یک شریعت آسمانی و یک ملت با آن همه ارزش های جاودان هستند و این موهبت، افتخاری بس پرارزش است.

وی در ادامه به روح حاکم بر فعالیت های نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: در نظامی ولایی، نیروی انتظامی امنیت را برای مردم که ولی نعمتان انقلاب هستند می خواهد اما در سایر نظام ها، نیروهای مسلح مردم را برای امنیت می خواهند و این موضوع، تفاوت مهم نیروهای مسلح کشور ما با دیگر کشورهاست.

فرمانده انتظامی استان قم در خصوص مولفه های پایداری امنیت تاکید کرد: امنیت باید مردم پایه، مردم مدار و ارزش مدار باشد تا در شان و جایگاه حقیقی و اصلی خود پایدار بماند.

وی مسئولیت پذیری پلیس را امری فراتر از ماموریت پذیری آن خواند و گفت: پلیس در کنار مامویت های خود، حفظ ارزش های دینی و اخلاقی جامعه را مسئولیت مهم خود می داند و بر نهادینه شدن این موضوع در نیروهای خود، تاکید می نماید.

مجتبایی بزرگترین افتخار نیروی انتظامی را همراهی مردم و اعتقاد و باور آنان به همکاری با پلیس خواند و گفت: اطاعات پذیری از قانون دستاورد مهم اعتماد مردم به نیروی انتظامی است که البته رسیدن به این جایگاه رفیع خدمتگزاری، نتیجه همدلی نیروهای مسلح و همراهی مردم عزیز استان می باشد.

وی همچنین از تلاش های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در ایجاد زمینه همدلی و همکاری نیروهای مسلح در نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس تقدیر کرد.

هر روز روز نیروی انتظامی است

احمد حسینی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم نیز در این دیدار با اشاره به اینکه آحاد مردم به نوعی با نیروی انتظامی سروکار دارند، ابراز کرد: هر روز روز نیروی انتظامی است و پلیس تجلی همدلی و همزبانی نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به مسئولیت مهم اداره کل حفظ آثار در ترویج فرهنگ دفاع مقدس در کل استان بخصوص نیروهای مسلح، اضافه کرد: این مسئولیت در واقع مسئولیتی حساس، خطیر و همگانی است و از فراموشی و تحریف ارزش های دوران انقلاب و دفاع مقدس جلوگیری می نماید.

حسینی در پایان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که خدمت به قم، خدمت به آبروی نظام است، از تلاش های روزافزون نیروی انتظامی استان و بخصوص فرماندهان آن که در زمره پیشکسوتان دفاع مقدس هستند، در جهت خدمت موثر به نظم و امنیت استان و ترویج فرهنگ ارزشی دوران حماسه و ایثار تقدیر کرد.

سایر اعضای حاضر در این جلسه نیز با بیان اهمیت خدمت در نیروهی مسلح در نظام ولایی تحت امر ولی فقیه و فرماندهی معظم کل قوا، به برگزاری نوبه ای جلسات هم اندیشی فرماندهان نیروهای مسلح استان قم و کسب اطلاع از آخرین قوانین مربوط به نیروهای مسلح، طرح در شورای برنامه ریزی، تخصیص اعتبارات و حل مشکلات ترافیکی و شهری مقرهای نیروهای مسلح و سایر مسائل را مورد تاکید قرار دادند.

در پایان این جلسه تابلوی تصاویر شهدای شاخص اقشار و نیروهای مسلح استان قم به فرمانده انتظامی استان اهداء شد.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار