رئیس اداره حراست آموزش و پرورش کردستان در گفت گو با پانا:

مهم ترین هدف ما ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل در مدارس است

رئیس اداره حراست آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت:مهم ترین هدف ما ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل در مدارس آموزش و پرورش کردستان است.

کد مطلب: ۴۰۹۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد

منوچهر مخدمی رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان کردستان در گفت گو با خبرنگار پانا و در حاشیه برگزاری نشست پدافند غیر عامل در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان ،هماهنگی برای پیگیری برنامه های پدافند غیرعامل در طول سال و بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل 4 لغایت 10 آبان ماه را خواستار شد.

وی مهم ترین هدف کارگروه را ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل در مدارس و خانواده ها ذکر کرد و با اشاره به مسئولیت آموزش و پرورش در پیگیری کارگروه فرهنگی، خواستار استفاده از ظرفیت ها و برنامه ریزی در این خصوص شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات دبیرخانه کارگروه در طول سال گذشته نیز اشاره کرد و اجرای برنامه های فرهنگی در مدارس، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با موضوع پدافند غیرعامل در قالب روزنامه دیواری، انشاء نویسی، مقاله نویسی در طول سال و فعالیت های تابستانی و ارسال آثار برتر به مرحله کشوری را از مهم ترین برنامه های این بخش ذکر کرد.

مخدومی برگزاری کلاس های آموزش پدافند غیرعامل در پایگاه های فعالیت تابستانی، برگزاری دوره ضمن خدمت برای 500 نفر از مدیران مدارس، دوره مربیگیری پدافند غیرعامل و آموزش مربیان را از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار