در گفت و گو با پانا مطرح شد؛

همه دانستنی ها درباره نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش و شرایط گزینش

مدیر کل دبیرخانه مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، حداکثر تا پایان آبان ماه نتایج قطعی آزمون استخدامی آموزش و پرورش را اعلام خواهیم کرد البته همه این ها بستگی به اعلام نتایج توسط سازمان سنجش و آموزش کشور دارد.

کد مطلب: ۴۰۷۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد

شاپور محمد زاده در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا در مورد اعلام نتایج اولیه و قطعی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت: منتظر هستیم تا سازمان سنجش حداقل تا پایان مهر ماه نتایج اولیه آزمون استخدامی را به ما معرفی کند ، پس از اینکه نتایج اولیه اعلام شود به تبع آن کار گزینش آنها نیز انجام خواهد شد.

اعلام نفرات سه برابر ظرفیت و شروع گزینش

وی افزود: ابتدا نفرات منتخبی سه برابر ظرفیت اعلام می شود که پس از مصاحبه علمی مراحل گزینش آنها آغاز می شود؛ اگر سازمان سنجش اسامی را زودتر اعلام کند تمام تلاش ما این است که مصاحبه علمی را زودتر انجام دهیم و گزینش ها را آغاز کنیم.

اعلام نتایج قطعی تا پایان آبان ماه

مدیرکل دبیرخانه مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: حداکثر تا پایان آبان ماه نتایج قطعی را اعلام خواهیم کرد البته همه اینها بستگی به اعلام نتایج توسط سازمان سنجش دارد.

شروع کلاس ها ابتدای آذرماه

وی تصریح کرد: امیدواریم از ابتدای آذر ماه کلاس های آموزشی و مهارت های حرفه ای که قرار است پذیرفته شدگان دریافت کنند در دانشگاه فرهنگیان آغاز شود .

گزینش براساس صلاحیت های عمومی

محمد زاده گفت: بر اساس قانون برای افرادی که می خواهند وارد سیستم های دولتی شود ، گزینش انجام می شود و این گزینش بر اساس صلاحیت های عمومی صورت می گیرد. به دلیل اینکه این افراد می خواهند معلم شوند به طور قطع شرایط اصلح را هم باید داشته باشند .

خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان هم گزینش می شوند

وی خاطر نشان کرد:کسانی که از خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران فقط از آزمون اولیه معاف بودند اما مراحل مصاحبه تخصصی و گزینش برای همه افراد یکسان است و مسائل اخلاقی ، اعتقادی و سیاسی مورد نیاز کارکنان آموزش و پرورش است را مورد بررسی قرار می دهیم .

معترضان به رای گزینش حق اعتراض دارند

مدیر کل دبیرخانه مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: افرادی که به هر نحو در گزینش ها صلاحیت لازم را کسب نکنند قانون به آنها این اجازه را داده است که حداکثر ظرف مدت سه ماه به دستگاه های ذی ربط مراجعه و اعتراض خود را اعلام کنند البته در ذیل نامه گزینش آنها نیز نوشته می شود که می تواند از این فرصت سه ماهه ای که برای اعتراض به گزینش دارند استفاده کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار