برنامه های روز جهانی جهانگردی در فارس اعلام شد

خبرگزاری پانا: مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت : همزمان با روز جهانی جهانگردی 5 مهرماه ( فردا) دو دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی و یک هتل آپارتمان در این استان به بهره برداری می رسد .

کد مطلب: ۴۰۳۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مصیب امیری در جمع خبرنگاران برنامه های روز جهانی جهانگردی در این استان را تشریح کرد .
وی افزود : در این روز بازدید گردشگران و عموم علاقمندان از موزه ها و سایت های تاریخی و گردشگری تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری رایگان است .
مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس اضافه کرد : تورهای تخصصی شیرازگردی ، طبیعت گردی و عکاسی گردشگری در فارس در روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری اجرا می شود .
به گفته وی ، شروع عملیات اجرایی بازارچه صنایع دستی و سفره خانه سنتی در شیراز همچنین آغاز فعالیت دو دفتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری در شهر شیراز و شهر سعادت شهر همچنین افتتاح هتل آپارتمان الماس شهر در شهرستان فراشبند از دیگر برنامه های قابل اجرا در روز جهانی جهانگردی در فارس است .
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس تخفیف 10 تا 30 درصدی واحدهای اقامتی و هتل های استان به مناسبت روز جهانی جهانگردی همچنین گرامیداشت روز جهانی گردشگری در تاسیسات و موسسات گردشگری استان را از دیگر برنامه های این روز ذکر کرد .
دکتر امیری در ادامه از برگزاری مراسم روز جهانی گردشگری با حضور مسئولین استانی و فعالین حوزه گردشگری فارس در هتل چمران شیراز خبر داد و گفت : این مراسم فردا برگزار می شود و شامل سخنرانی ، پخش کلیپ و تقدیر از پیشکسوتان و فعالان صنعت گردشگری استان شامل منتخبین از تاسیسات و موسسات گردشگری استان ، هتل ها ، مهمانپذیر ها ، واحدهای پذیرایی بین راهی ، شاغلین ، تاسیسات و موسسات گردشگری ، فعالان طبیعت گردی و بوم گردی همچنین جانبازان دفاع مقدس می باشد .
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس در ادامه اضافه کرد : به منظور آشنایی دانش آموزان با صنعت گردشگری فردا راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی فارس در مدارس شیراز حضور خواهند یافت .
وی در ادامه گفت : برگزاری مسابقه نقاشی کودکان با موضوع گردشگری در اماکن تاریخی استان نیز برگزار خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار