مدیرکل آموزش و پرورش ایلام خبرداد :

70 درصد احکام رتبه بندی فرهنگیان استان ایلام صادر شد

خبرگزاری پانا:علی بیرانوند یکی از اقدامات خوب دولت تدبیر و امید را تصویب طرح رتبه‌بندی معلمان عنوان و اظهار کرد : در قالب طرح رتبه‌بندی فرهنگیان، احکام 70 درصد معلمان استان ایلام در چهار عنوان پایه حرفه‌ای، ارشد حرفه‌ای، خبره حرفه‌ای و عالی حرفه‌ای صادر شد.

کد مطلب: ۴۰۲۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، علی بیرانوند مدیر کل آموزش و پرورش از صدور 70 درصدی احکام رتبه بندی فرهنگیان استان خبر دادو گفت: رفع خلأهای انگیزشی و ارتقای شایستگی‌های حرفه‌ای از کارکرد های اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان است و امید واریم که این اقدام خوب دولت تدبیر و امید به نحو احسن اجرایی و نتایج مطلوبی را برای معلمان و همکاران گرامی به ارمغان آورد.

بیرانوند افزود : با توجه به اینکه طرح رتبه‌بندی معلمان شامل فرهنگیان بازنشسته نمی‌شود، مقرر شده تا حکم بازنشستگی معلمانی که تا ٣١شهریور سال جاری بازنشسته می‌شوند، در روزهای نخست مهر صادر و مشمول این طرح شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام عنوان کرد: دولت برای اجرای این طرح در نیمه دوم امسال ١٣۵٠میلیارد تومان اعتبار و برای سال آینده هم ٣۵٠٠میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده است.

وی با بیان اینکه کادر اداری نظام تعلیم و تربیت نیز مشمول طرح رتبه‌بندی می‌شوند، ابراز داشت: با بیان اینکه تا کنون 70درصد از احکام رتبه‌بندی‌شده معلمان استان صادر شده است و امیدواریم بقیه احکام فرهنگیان در قالب جدید نیز تا روزهای آتی صادر و ابلاغ شود.

وی گفت: در قالب طرح رتبه‌بندی فرهنگیان، احکام معلمان در چهار عنوان پایه حرفه‌ای، ارشد حرفه‌ای، خبره حرفه‌ای و عالی حرفه‌ای صادر شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار