مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین: 

احکام رتبه‌بندی فرهنگیان مشمول تا نیمه اسفند ماه جاری صادر خواهد شد

قزوین (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، احکام همه همکاران مشمول تا نیمه اسفند ماه جاری صادر خواهد شد و بعد از صدور احکام، همکاران ۱۰ روز فرصت دارند اعتراضات خود را اعلام کنند تا مدارک آنان مجدد بازبینی شود.

کد مطلب: ۱۳۵۰۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
احکام رتبه‌بندی فرهنگیان مشمول تا نیمه اسفند ماه جاری صادر خواهد شد

نقی سیاهکالی مرادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، با اشاره به نقش رسانه در حوزه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی بیان کرد: رسانه پشتیبان نظام تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش است و در تمام دوران کرونا و اطلاع رسانی تعطیلی و فعالیت مدارس در برودت هوا در کنار ما بوده اند.

وی گفت: یکی از حوزه هایی که با حساسیت این موضوعات را پیگیری می کردند اصحاب رسانه بودند و قطعا عدم حضور رسانه موجب کاهش فرایند اطلاع رسانی می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس امور تربیتی اظهار کرد: در سال ۵۹، شهید رجایی و باهنر، هدف شأن تشویق و تربیت دانش آموزان به سمت آموزه های دینی و معنوی بود و نیز برای اینکه دانش آموزان از ارزش های انقلاب دفاع کنند این نهاد تاسیس شد. در زمان جنگ دانش آموزان تربیت یافته آموزش و پرورش در جبهه ها حضور یافتند و آمار دانش آموزان و معلمان شهید قابل توجه است و در قزوین ۲۷۶ دانش آموز و ۵۶ معلم شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

سیاهکالی مرادی عنوان کرد: شهید رجایی نماد ساده زیستی و علم و عمل بود و این مرد بزرگ، الگویی برای جامعه دانش آموزی و فرهنگیان شد و ستاد تربیتی در مدارس شکل گرفت. در همه مقاطع تحصیلی، هم مربی و هم معاون پرورشی وجود دارد. در سال های اخیر تلاش کردیم فکر مربیان را با افکار و اندیشه های جدی، آشنا کنیم و دوره های توانمندی را با علم روز و شرایط جدید به تربیت دانش آموزان بپردازند.

وی افزود: اتفاق دیگر این است که تلاش کردیم که بین مربیان پرورشی و مشاوران همدلی و همراهی برای ایجاد فضای مناسبتر برای دانش آموزان ایجاد کردیم. مشورت و پیشنهاد وجود دارد اما جزیره ای عمل نمی‌کنیم. کسی که مسوولیت را قبول می کند باید سیاست ها را قبول داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: ۲هزار و ۵۰۰ جلسه تبیینی در استان با حضور دانش آموزان در قرارگاه جهاد تبیین استان برگزار شده است.

سیاهکالی مرادی در پایان با اشاره به مولد سازی آموزش و پرورش عنوان کرد: در استان قزوین صد میلیارد تومان سهم مولدسازی استان بوده که چهل میلیارد تومان آن محقق شده است و در فروش املاک، املاکی فروخته شده که کارایی برای آموزش و پرورش ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار