استاندار سمنان تأكید كرد؛

توسعه علمی و معنوی و افزایش امید و نشاط اجتماعی در سال تحصیلی جدید

خبرگزاری پانا: استاندار سمنان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، در پیامی بر تقویت و توسعه علمی و معنوی و افزایش امید و نشاط اجتماعی در سال تحصیلی جدید تاکید کرد.

کد مطلب: ۴۰۰۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در پیام محمد وكیلی آمده است: آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس که عطرآگین شده با ایام ایثارگریهای دوران دفاع مقدس و خجسته اعیاد دهه امامت و ولایت را به عموم دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، معلمان، مربیان و اساتید عزیز در سطح استان سمنان تبریک عرض می نمایم.

وی در ادامه تأكید كرده است: ماه مهر آغازی است برای مشتاقان علم اندوزی و پرورندگان بینش و دانایی و بهار تعلیم و تربیت فرصتی برای تقویت و توسعه علمی و معنوی و افزایش امید و نشاط اجتماعی در جامعه اسلامی است.

استاندار سمنان در پیام خود ابراز امیدواری كرده است كه به مدد الطاف الهی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال دولت و ملت همدلی و همزبانی نام گرفته با همت بلند و عزم راسخ در راستای تلاشها و دستاوردهای بزرگ دولت تدبیر و امید برای وصول به چشم اندازها و تحقق اهداف آن در مسیر تربیت نیروی انسانی کارآمد گامهای موثری برداشته شود و شاهد پیشرفت همه جانبه آموزش و پرورش و شکوفایی استعدادهای درخشان و بالقوه جوانان عزیز استان سمنان باشیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار