امام جمعه لامِرد تاکید کرد:

حمایت از تولید کنندگان داخلی با خرید کالای داخلی

خبرگزاری پانا:امام جمعه لامرد گفت: با خرید کالا های ایرانی تولید کنندگان داخلی را تشویق و حمایت کنیم.

کد مطلب: ۳۸۱۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام سید علی اصغر هاشمی شهیدی در خطبه های امروز نماز جمعه لامرد با بیان اینکه باید ارزش های انقلاب را حفظ کنیم، اظهار کرد: حفظ خون شهدا و ارزش های انقلاب امری ضروری است و جوانان باید با رفتار و کردار خود، راه این شهدا را ادامه دهند.


امام جمعه لامِرد با اشاره به فرمایشات و بیانات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: اقتصاد مقاومتی را باید به دقت دنبال کنیم و اگر می خواهیم شاهد پیروزی همه زمینه ها در آینده باشیم، فرمایشات مقام معظم رهبری را سر لوحه کار خودمان قرار دهیم.


وی بر استفاده کالاهای ایرانی تاکید کرد و گفت: با خرید کالا های ایرانی تولید کنندگان داخلی را تشویق و حمایت کنیم.
هاشمی شهیدی افزود: مردم با خرید کالا های داخلی انگیزه سرمایه گذاران را دوچندان کنند و سرمایه گذاران کالای با کیفیت را در اختیار مردم قرار دهند.


خطیب نماز جمعه لامِرد با اشاره به بیانات امام خمینی (ره)، خاطر نشان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران را باید در تمامی زمینه ها نشان دهیم تا دشمن نتواند هیچ گونه برنامه ریزی داشته باشد.


وی اضافه کرد: آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی ایران هیچ چیزی ندارد و نیرو های ما همیشه اقتدار خودشان را نشان داده اند.
شهیدی به امنیت منطقه اشاره کرد و گفت: امنیت بسیار بالای منطقه حرف اول را می زند و باید مواظب باشیم که دشمن در تمامی جبهه ها قصد تخریب جوانان این سرزمین را دارد.


تاسیس جهاد دانشگاهی محور دیگر سخنان امام جمعه شهر لامرد قرار گرفت و اذعان کرد: جهاد دانشگاهی در تمامی زمینه ها نیاز علمی جمهوری اسلامی ایران را تامین کند.


وی دانشجویان را مورد خطاب قرار داد و گفت: مدرک تنها کافی نیست بلکه باید در کنار هر مدرک علمی یک کار علمی و یا سازه علمی به ثبت و انجام شود.


امام جمعه لامرد مسئله خبر را یک موضوع محوری و امری مهم برشمرد و گفت: خیلی از مردم به دنبال ساختن حاشیه برای دیگران هستند و این افراد بدانند که قانون به با آنها به جد برخورد می کند.


وی رسالت یک خبرنگار را خاص دانست و تصریح کرد: خبرنگاران تلاش کنند اخبار پخته و کامل را به سمع مردم برسانند.


/سیدمحمدحقایقی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار