با حضور معاون توسعه مدیریت و منابنرم افزارع انسانی استاندار آذربایجان

نرم افزاراتوماسیون مکاتبات اداری هیات های ورزشی افتتاح شد

خبرگزاری پانا:با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانس استاندارآذربایجان غربی ، مشاور وزیر ورزش و جوانان و نرم افزار اتوماسیون مكاتبات اداری هیات ورزشی و سازمان های مردم نهاد اداره كل ورزش و جوانان افتتاح شد.

کد مطلب: ۳۷۹۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی در مراسم افتتاح و بهره برداری از این نرم افزار که در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، افزود:‌ ایجاد دولت الكترونیك كاهش مراجعات حضوری جهت اخذ خدمات دستگاه های اجرایی را در اسرع وقت و با كمترین زمان و هزینه موجب می شود.


صفرزاده اظهار كرد:‌ جایگاه و عملكرد دستگاه های دولتی در اجرای طرح ملی دولت الكترونیك بسیار مورد توجه استانداری است در راس آن اداره كل ورزش و جوانان به دلیل وسعت كاری بیشتر وظیفه سنگینی در انجام موفق این طرح دارد.


وی افزود:‌ اجرای برنامه های هدفمند و برنامه محور در هفته دولت و برگزاری جشنواره شهید رجایی در راستای تكریم شهدای والا مقام استان در دستور كار قرار دارد.


صفرزاده گفت:‌ هدف دولت الكترونیك كه در برنامه های كلان دولت به تصویب نهایی رسیده است آسیب شناسی و كاهش فساد اداری است كه افراد می توانند از راه دور و بدون مراجعه حضوری به ادارات از اقدامات و دست آوردهای دولتمردان مطلع و بهره مند شوند.


صفر زاده ادامه داد: ‌در حال حاضر 250 پیشخوان و 500 دفتر مخابرات روستایی در استان فعال هستند که بخشی از خدمات دولت را بدون مراجعه حضوری مردم به دستگاههای اجرایی به آنان ارائه می دهند.


وی در ادامه به توسعه ورزش در مناطق محروم و روستایی تاكید كرد و گفت:‌ سالن های خوبی در روستاهای استان ساخته شده است كه باید در فرهنگ سازی استفاده از آن نیز تلاش كنیم.


مشاور وزیر و رییس مركز فناوری ارتباطات و اطلاعات و تحول اداری وزرات ورزش و جوانان افزود:‌ افتتاح اتوماسیون ادارای با رعایت سرویس های امنیتی در دستور كار است كه بر اساس آن تمامی هیات های ورزش و سمن های مردم نهاد به صورت همزمان در ارتباط تنگاتنگ خواهند بود.


دارابی اظهار كرد:‌ راه اندازی سرور تمام الكترونیك ادارات كل به عنوان بخش هی داخلی وزارت مصوب شده است و فرآیند درون سازمانی و برون سازمانی در آن تعبیه شده است.


وی گفت:‌ اتوماسیون اداری ارتباط با هیات های ورزشی، سمن های مردم نهاد، ورزشكاران ، برنامه های كمیسیون ماده 88 و در برخی موارد ایجاد ارتباط با سایر ارگانها را در برمی گیرد.


دارابی گفت:‌ جایگزین كردن ارتباطات و فن آوری و تكنولو‍ژی روز ورزش به جای ارتباطات سنتی ، سرعت بخشی درعملكرد اجرایی امورات ورزش كشور را موجب می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار