مدیر اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش قم در گفتگو با پانا مطرح کر

8 مقام کشوری رهاورد اولین کاروان دانش آموزان قم در مسابقات قرآن کریم

خبرگزاری پانا: مدیر اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش قم اظهار کرد: نخستین گروه از دانش آموزان استان قم اعزامی به مسابقات پژوهشی قرآن کریم در استان فارس 8 مقام کشوری کسب کردند.

کد مطلب: ۳۷۷۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
جلال خدامحمدی در حاشیه اعزام دومین کاروان دانش آموزان قرآن پژوه قم به مسابقات سراسری قرآن کریم در استان فارس به خبرنگار پانا گفت: اولین گروه اعزامی دانش آموزان با رقابت در مسابقات سراسری قرآن کریم موفق شدند هشت مقام کشوری بدست آورند.
وی با اعلام اسامی برگزیدگان گفت: محمد چیتگرها دانش آموز سال دوم و مهدی الله دادی سال چهارم متوسطه مقام اول و دوم مسابقات احکام و مصطفی شمس زارع و سید محمد رضا برقعی دانش آموزان سال چهارم و دوم متوسطه مقام های دوم و سوم مسابقات انشاء نماز را کسب نمودند.
مدیر اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش قم ادامه داد: در صحیفه سجادیه نیز علیرضا پاشنامه و سید محمد مهدی فلسفی دانش آموزان اول متوسطه و پایه هفتم مقام های سوم و چهارم کشوری را بدست آوردند.
وی همچنین افزود: در بخش نهج البلاغه علی فارسی دانش آموز اول متوسطه رتبه سوم کشوری و سید علی مرتضوی دانش آموز دوم متوسطه مقام پنجم تفسیر را از آن خود کردند.
خدامحمدی با بیان اینکه مسابقات آوایی نیز از 15 مرداد در استان خراسان رضوی برگزار می ‎ شود، خاطرنشان ساخت: استان قم یکی از پرافتخارترین استانهای کشور در زمینه مسابقات قرآنی است که در سال گذشته در بخش خواهران، مقام اول کشوری و در بخش برادران در مجموع مقام دوم کشور را به دست آورده است.
وی با اشاره به اعزام دومین کاروان دانش آموزی شامل 30 دانش آموز دختر استان قم به مسابقات سراسری قرآن، احکام، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در استان فارس، اظهار امیدواری کرد: با توجه به ظرفیت بالای استان قم ان شاءالله شاهد نتایج بهتری از این گروه در مسابقات باشیم.
بمانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار