تبرئه آموزش و پرورش منطقه 5 تهران از حادثه غرق شدن یک کودک 6 ساله

خبرگزاری پانا: پس از حادثه غرق شدن یک کودک 6 ساله در یکی از استخرهای آموزش و پرورش منطقه 5 مشخص شد که این حادثه در زمانی اتفاق افتاده که استخر در اختیار بخش خصوصی بوده است.

کد مطلب: ۳۷۶۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، هفته گذشته یک کودک 6 ساله در یکی از استخرهای آموزش و پرورش منطقه 5 شهر تهران به دلیل نوبد نجات غریق غرق شد؛ بعد از این حادثه این بحث مطرح شد که مسئولیت این اتفاق با آموزش و پرورش است.

بازرسان اداره ورزش و جوانان تهران پیگیری هایی در زمینه اطلاعات ثبت نامی این کودک انجام دادند ولی حتی اب مراجعه با این استخر هم هیچ اطلاعاتی ثبت نامی در مورد قربانی بدست نیاوردند.

حتی مسئول قبلی ثبت نام هم هنگام ورود بازرسان اداره ورزش و جوانان تغییر کرده و فرد جدیدی جایگزین شده بود.مدیریت استخر هم در این مورد اطلاعاتی ارائه نکرد و گفت که با حراست هماهنگ شده است.

در نهایت با پیگیری های انجام شده مشخص شد که این حادثه در ساعاتی به وقوع پیوسته که استخر در اختیار بخش خصوصی بوده و تنها از برند آموزش و پرورش در بنرهای تبلیغاتی برای جذب مشتریان استفاده شده است؛ بر این اساس آموزش و پرورش هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه ندارد و از این حادثه تلخ تبرئه شد و بخش خصوصی در این زمینه مسئولیت دارد.

بازرس اداره ورزش و جوانان استان تهران در مورد پلمب این استخر گفت: این امر بعد از طی شدن پروسه اداری و کارهای قضایی و دستور مسئولان قضایی و حقوقی امکانپذیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار