مدیر کل آموزش و پرورش کردستان:

استفاده از ظرفیت صدا و سیما برای اطلاع رسانی برنامه های آموزش و پرورش

خبرگزاری پانا:مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان ، یکی از اولویت های آموزش و پرورش را استفاده از ظرفیت صدا و سیما برای اطلاع رسانی برنامه ها عنوان كرد .

کد مطلب: ۳۶۷۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در این دیدار که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش ، معاون سواد آموزی و رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی در صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد پیرامون نحوه اطلاع رسانی برنامه های آموزش و پرورش از طریق بخش های مختلف صدا و سیما بحث و تبادل نظر شد .

در این نشست مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به گستردگی آموزش و پرورش ، حجم فعالیت آن و ارتباط مستقیم و غیر مستقیم بخش عظیمی از جامعه با دستگاه تعلیم و تربیت ، استفاده از ظرفیت بالای صدا و سیما برای اطلاع رسانی و تشریح برنامه های آموزش و پرورش را یکی از برنامه های اولویت دار استان نام برد .

وی ضمن تشکر از همکاری صمیمانه مسئولین صدا و سیمای مرکز استان در اطلاع رسانی و اجرای برنامه های آموزش و پرورش و حضور خبرنگاران رسانه ملی در برنامه ها و انعکاس و پوشش آن از طریق بخش های خبری ، ابراز امیدواری نمود با برگزاری این نشست و جلسات کارشناسی مسئولین دو دستگاه ، امکان استفاده بیشتر از این ظرفیت مهم در سطح استان فراهم شود .

امان اللهی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان نیز در این نشست ضمن اعلام آمادگی برای همکاری بیشتر با آموزش و پرورش در بخش های مختلف ، خواستار تشکیل کارگروه ویژه با حضور مسئولین دو دستگاه برای تمهید مقدمات و پیش بینی برنامه ها با همفکری و برنامه ریزی دو طرف شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار