ساخت 121 کیلومتر بزرگراه در استان سیستان و بلوچستان

خبرگزاری پانا: مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون 121 کیلومتر بزرگراه در نواحی شمالی استان ساخته شده است.

کد مطلب: ۳۶۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ابوالفضل باقرنیا اظهار داشت: در مجموع 13 هزار و 430 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان قرار دارد.

وی افزود: از مجموع راه های شمال سیستان و بلوچستان، 121 کیلومتر بزرگراه، 904 کیلومتر جاده اصلی، هزار و 960 کیلومتر جاده فرعی آسفالته و شش هزار و 860 کیلومتر راه روستایی است.

وی با بیان اینکه سه هزار و 545 روستا در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان قرار دارد، افزود: امسال 174 پروژه راه روستایی به طول هزار و 200 کیلومتر و اعتبار 247 میلیارد ریال در شمال استان در دست اجراست.

باقرنیا قراردادهای فعال و در دست اجرای اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان را 63 مورد با سرمایه گذاری سه هزار و 124 میلیارد ریال و قراردادهای منعقده امسال را 39 مورد با سرمایه گذاری هزار و 663 میلیارد ریال عنوان کرد.

وی گفت: امسال 82 هزار تن آسفالت در محورهای حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان مورد استفاده قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار