از سال ۹۲ تاکنون

25 هزار کارت هوشمند برای رانندگان بین‌شهری مازندران و گلستان صادر شد

خبرگزاری پانا: رئیس اداره برنامه‌ریزی و بودجه اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران گفت: از سال 92 تاکنون، حدود 25 هزار نسخه کارت هوشمند رانندگان و ناوگان بین‌شهری استان‌های مازندران و گلستان صادر شده است.

کد مطلب: ۳۶۳۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران، همت‌الله رجبی اظهار کرد: هدف از صدور کارت هوشمند رانندگان ساماندهی و شناسایی رانندگان فعال در استان‌هاست و کارت هوشمند در صدور بارنامه و صورت وضعیت مسافری به‌صورت برخط، کاربرد دارد و استفاده آن در سیستم نوبت‌دهی در پایانه سبب کاهش چشم‌گیر تخلفات در حوزه حمل و نقل شده است‌.

وی افزود: از آذرماه 92 تاکنون 24 هزار و 968 فقره کارت هوشمند ویژه رانندگان و ناوگان حمل و نقل مازندران و گلستان چاپ و به متقاضیان ارائه شده است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی و بودجه اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران تصریح کرد: در استان مازندران برای رانندگان 9 هزار و 13، برای ناوگان باری 2 هزار و 432 و برای ناوگان مسافری نیز یک‌هزار و 455 فقره کارت هوشمند صادر شده است.

این مسئول با اشاره به صدور کارت‌های هوشمند ویژه استان گلستان در مازندران، گفت: این کارت‌ها برای رانندگان به تعداد 8 هزار و 482، ناوگان باری 2 هزار و 946 و برای ناوگان مسافربری استان گلستان نیز 640 فقره کارت هوشمند صادر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار