همایش بین‌المللی قراردادهای مشارکت عمومی-خصوصی حمل و نقل

خبرگزاری پانا: سرپرست دفتر مشارکت‌ها و جذب سرمایه‌گذاری وزارت راه و شهرسازی از برگزاری همایش تجربیات بین‌المللی قراردادهای مشارکت عمومی - خصوصی حمل و نقل در روز 26 خرداد خبر داد.

کد مطلب: ۳۵۷۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مقداد رحیمیان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: پیش از برگزاری کنگره «جهانی راه» نمایندگانی از اسپانیا، فرانسه، آلمان، اتریش، ایتالیا، ژاپن، نیکاراگوئه و هلند برای شرکت در آخرین نشست کمیته فنی جهانی فاینانس هفته آینده به تهران می‌آیند.

وی با بیان اینکه کنگره جهانی راه آبان در سئول پایتخت کره جنوبی برگزار می‌شود، افزود: این کنگره 17 کمیته دارد و هر چهارسال یک بار جلسه دارد که کمیته فنی فاینانس یکی از آنهاست.

سرپرست دفتر مشارکت‌ها و جذب سرمایه‌گذاری وزارت راه و شهرسازی یادآور شد: زمان نشست تهران برای کمیته فنی جهانی فاینانس 24و 25 خرداد خواهد بود و قرار است این کمیته گزارش خود را از وضعیت تامین مالی در کشورهای عضو برای عرضه به کنگره «جهانی راه» نهایی کند.

وی افزود: در همایش تخصصی تجربیات بین‌المللی قراردادهای مشارکت عمومی- خصوصی حمل و نقل نیز که 26 خرداد در وزارت راه و شهرسازی برگزار می‌شود؛ نمایندگان اسپانیا، ایتالیا و اتریش تجارب کشورهای خود را در این حوزه تشریح می‌کنند.

رحیمیان گفت: نمایندگانی از همه سازمان‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در حوزه راه و حمل و نقل همچون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت فرودگاه‌ها، در همایش تخصصی تجربیات بین‌المللی قراردادهای مشارکت عمومی- خصوصی حمل و نقل حضور خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار