گفتگو پانا با جوان فعال و پویای جمعیت هلال احمر شهرستان طبس

علاقه زیادی به فعالیت های هلال احمر و امداد و امدادرسانی دارم

خبرگزاری پانا : سعید تقوی دانشجوی کارشناسی ارشد رشته برق و قدرت و داوطلب هلال احمرگفت :علاقه زیادی به فعالیت های هلال احمر و امداد و امدادرسانی دارم و از مقطع ابتدایی در فعالیت های هلال احمر بصورت دواطلب شرکت نمودم.

کد مطلب: ۳۴۸۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد

گفتگو خبرنگارخبرگزاری پانا با تقوی جوان نمونه و فعال هلال احمر شهرستان طبس"

لطفا خودتونو معرفی کنید"

بنام خدا با سلام سعید تقوی هستم فرزند احمد، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته برق قدرت و داوطلب هلال احمر.

چند ساله که با جمعیت هلال احمر آشنا شدید و در حال فعالیت هستید"

بنده پانزده سال است که با جمعیت هلال احمر آشنا شدم و بصورت داوطلبانه در حال فعالیت میباشم.

درباره خودتان و فعالیت هایی که داشته اید توضیح دهید"

من از زمان دبستان که وارد هلال احمر شدم علاقه شدیدی به امداد رسانی و کارهای بشر دوستانه داشتم از زمان دبیرستان فعالیت خود را افزایش دادم و در طرح های ملی و اردوهای ملی جمعیت هلال احمر شرکت کردم و افتخار میکنم که امروز یک داوطلب جوان و فعال در جمعیت هلال احمر شهرستان طبس هستم وتا به الان چندین لوح تقدیر و سپاس از مقامات کشوری دریافت کرده ام.

در مورد حوزه های هلال احمر توضیح مختصری بدهید"

هلال احمر در سه حوزه جوانان-داوطلبان و امداد و نجات فعالیت میکند؛درحوزه جوانان؛جوانان از همان ابتدا جوانی شروع به آموزش دیدن کمکهای اولیه و فعالیت های بشر دوستانه میکنند و کم کم به بدنه جمعیت تزریق شده و در نهایت در حوزه امداد و در پایگاهها فعالیت میکنند.

از جمله فعالیت های حوزه جوانان میتوان طرح ملی مسافرین نوروزی،اردوهای جهادی ، طرح دادرس، مسابقات رقابت مهر و... نام برد.

در حوزه دواطلبان : حوزه داوطلبان یک حوزه از جلوه های نیکوکاری گذشت نودوستی و بشر دوستی میباشد که از جمله مهمترین فعالیت آن طرح فرشتگان رحمت در ماه مبارک رمضان و کمک به اقشار مستضعف جامعه و .... است.

حوزه امداد ونجات که از مهمترین حوزه ها در جمعیت هلال احمر بشمار میرود وظیفه امداد رسانی به آسیب دیده گان در بلاهای طبیعی و مصنوعی و تصادفات ایفاء نقش میکند که داوطلبان با گذراندن دوره های امداد و نجات(اولیه-تخصصی)در این حوزه فعالیت میکنند.

چگونه میتوان عضو هلال احمر شد"

با مراجعه به جمعیت هلال احمر سراسر استان میتوان عضو هلال احمر شد و دوره های امداد ونجات را از ابتدایی تا پیشرفته بصورت رایگان گذراند.

به عنوان سخن پایانی چه گفته ای دارید"

به تمام عزیزان داوطلبی که در جمعیت هلال احمر تلاش میکنند خسته نباشید و خداقوت عرض میکنم وهفته هلال احمر را به تمام اعضای خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر سراسر کشور تبریک میگویم و از زحمات آقای مهندس فخاری رییس جمعیت هلال احمر شهرستان طبس و سرکار خانم برهانی کارشناس امور جوانان که همیشه حامی جوانان بوده اند تقدیر و تشکر میکنم.

بنی ادم اعضای یکدیگرند/که در آفرینش زیک گوهرند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار