دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم خبر داد

اعزام ورزشکاران قم به المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور

خبرگزاری پانا: دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم از اعزام ورزشکاران این هیئت به المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۳۴۶۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سیدوحید غیاثی امروز در حاشیه اعزام تیم قم به المپیاد ورزشی ناشنوایان اظهار کرد: امسال علاوه بر مسابقات برون‌مرزی که پیش‌روی تعداد زیادی از ورزشکاران ملی‌پوش هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم است، چندین رویداد مهم داخلی نیز برای اعزام این عزیزان مد نظر داریم .

وی ادامه داد: ورزش ناشنوایان قم در تعداد زیادی از رشته‌ها از جمله فوتبال،‌ فوتسال، کاراته، تکواندو، والیبال، کشتی، تنیس‌روی میز، دارت و ... فعال است و با توجه به موفقیت‌های ارزنده‌ای که در چند سال اخیر از مسابقات داخلی و برون‌مرزی نصیب ورزش قم شده، این هیئت جزو هیئت‌های مدال‌آور و موفق ورزش قم است .

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم اضافه کرد: قم در رشته‌های مختلف ورزش ناشنوایان استعداد و توانمندی بسیار بالایی دارد به طوری که در ترکیب تیم‌های ملی اعزامی فوتسال، فوتبال، کاراته و کشتی ناشنوایان ایران شاهد افتخارآفرینی و حضور موفق نمایندگان قم هستیم .

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز ورزشکاران عضو هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم در ترکیب تیم‌های ملی فوتسال، فوتبال، کاراته و کشتی عضویت دارند و هم اکنون در اردوی آماده‌سازی بسیاری از رشته‌های ورزشی ناشنوایان برای اعزام به مسابقات آسیا و اقیانوسیه به سر می‌برند .

غیاثی در ادامه از برنامه‌ریزی این هیئت برای اعزام ورزشکاران عضو هیئت ناشنوایان قم به المپیاد فرهنگی و ورزشی ناشنوایان کشور خبر داد و ابراز کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است این المپیاد به میزبانی مشهد مقدس برگزار شود .

وی یادآور شد: نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان سراسر کشور تا بیست و پنجم اردیبهشت ماه به میزبانی مشهد مقدس به انجام می‌رسد و ورزشکاران شرکت کننده از استان‌های مختلف در 8 رشته ورزشی برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند .

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان کشورمان، این المپیاد با حضور تیم‌ها و ورزشکاران 26 استان در رشته‌های مختلف هر دو بخش آقایان و بانوان به انجام خواهد رسید .

وی یادآور شد: ورزشکاران حاضر در این دوره از المپیاد در تلاش برای کسب عناوین اول تا سوم و به دست آوردن نشان‌های طلا، نقره و برنز در رشته‌های دو و میدانی، تنیس روی‌میز، شنا، بولینگ، فوتبال، فوتسال، والیبال و جودو با یکدیگر رقابت می‌کنند .

غیاثی با اشاره به تصمیم کمیته فنی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، اضافه کرد: ورزشکاران حاضر در این دوره از مسابقات تنها مجاز به شرکت در یک رشته ورزشی هستند و از پذیرش ورزشکاران در 2 رشته یا بیشتر، ممانعت به عمل خواهد آمد .

وی در پایان اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان، سازمان بهزیستی و هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان خراسان رضوی در برگزاری این المپیاد پشتوانه‌سازی مناسبی انجام داده‌اند تا نفرات برتر برای حضوری مقتدرانه در هشتمین دوره بازی‌های آسیا - اقیانوسیه ناشنوایان در مهر ماه سال جاری به میزبانی چین تایپه انتخاب شوند.

منبع: فارس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار