گرامیداشت هفته جهانی نجوم در شهرستان گناوه

خبرگزاری پانا : به مناسبت هفته جهانی نجوم برنامه ی آموزشی و رصد اجرام آسمانی ، از طرف انجمن نجوم آموزش پرورش شهرستان گناوه در محل كانون دخترانه الزهرا گناوه برگزار شد .

کد مطلب: ۳۴۳۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا ، به مناسبت هفته جهانی نجوم برنامه ی آموزشی و رصد اجرام آسمانی ، از طرف انجمن نجوم آموزش پرورش شهرستان گناوه در محل كانون دخترانه الزهرا گناوه برگزار شد.
در این برنامه كه با حضور دانش آموزان عضو انجمن و خانواده های آن ها جمعی از معلمان همراه بود ابتدای كشاورز دبیر انجمن ضمن خوش آمدگویی به حاضرین و تبریك هفته جهانی نجوم نكاتی در خصوص نجوم مقدماتی ، كهكشانها، منظومه شمسی ، سیاره زهره و مشتری ارائه کرد و در ادامه نحوه رصد این سیارات را آموزش داد .
شیخ نصری مدیر رصدخانه ساروس دانشگاه پیام نور گناوه نیز که از شرکت کنندگان در این مراسم بود در مورد كره ماه چگونگی ساختار این كره ، چگونگی خسوف و كسوف، اعتقادات انسان ها نخست در مورد ماه و زمین نكاتی را بوسیله پاورپوینت به حاضرین ارائه نمودند .
پایان بخش این مراسم برنامه رصد بود که تمامی شركت كنندگان بوسیله تلسكوپ به رصد ماه - سیاره زهره و مشتری پرداختند . این برنامه به مدت سه ساعت به طول انجامید .
انجمن نجوم آموزش و پرورش شهرستان گناوه ۵۰ عضو فعال دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار