مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی:

برای ایجاد انگیزه بیشتر در معلمان نیازمند ساز و کار توسعه هستیم

خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: برای ایجاد انگیزه بیشتر در معلمان نیازمند ساز و کار توسعه هستیم .

کد مطلب: ۳۴۲۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، سید جواد حسینی در شورای آموزش و پرورش استان گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در بیش از 64 مورد به معلم و نقش آن در تربیت جامعه اشاره شده و اگر قرار است تحول به تناسب نیازهای در حال تغییر جامعه انجام گیرد، چاره ای جز پاسداشت معلم نیست.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی افزود: برای ایجاد انگیزه بیشتر در معلمان نیازمند ساز و کار توسعه هستیم که در این راستا کارگروهی برای جلب مشارکت معلمان در این زمینه تشکیل شده و 44 پروژه معرفی شده است.

وی بیان کرد: احیای انجمن های علمی و آموزشی، مشارکت نمایندگان معلمان در جلسات و کمیته های تصمیم گیری، فعال کردن شورای معلمان مدارس و خروج از حالت انفعالی، ایجاد پارلمان معلمان، طرح انتخاب مدیران توسط معلمان و ایجاد پارلمان مجازی معلمان برخی از این پروژه ها را تشکیل می دهند.

حسینی با اشاره به فرآیند انتخاب معلم نمونه امسال در خراسان رضوی گفت: در این استان تقاضای چهار هزار و 749 معلم برای انتخاب معلم نمونه مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت 63نفر به عنوان معلم نمونه استانی انتخاب شدند که چهار نفر از آنان در سطح وزارتخانه به عنوان معلم نمونه کشوری مورد تجلیل قرار می گیرند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی اظهار کرد: 110 ویژه برنامه برای گرامیداشت هفته معلم در استان پیش بینی شده است که محور کلی در این برنامه متوجه ساختن جامعه و مشارکت همه آحاد در پاسداشت مقام معلم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار