نهمین جشنواره فیلم کُردی و مسابقه یولماز گونای در لندن برگزار می‌‌‌شود

خبرگزاری پانا: نهمین دوره جشنواره فیلم کُردی لندن و پنجمین دوره مسابقه فیلم کوتاه یادبود «یولماز گونای» در لندن برگزار می‌‌شود و آخرین فرصت ارسال آثار 20 اردیبهشت ماه جاری است.

کد مطلب: ۳۳۸۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ نهمین دوره جشنواره فیلم کُردی لندن و پنجمین دوره مسابقه فیلم کوتاه یادبود «یولماز گونای» در سه بخش فیلم‌های سینمایی، مستند، انیمیشن و کوتاه، در قالب‌های داستانی و مستند، در روزهای 22 آبان ماه تا 1 آذرماه سال جاری (13 تا 22 نوامبر 2015) در سینما «پیکچرزهاوس» در شهر لندن انگلستان برگزار می‌‌شود و آخرین فرصت ارسال آثار 20 اردیبهشت ماه جاری (10 می 2015) می‌باشد.
امسال جشنواره فیلم کُردی لندن با تمرکز بر مبارزات قهرمانانه مردم کُرد در شهرهای کوبانی و شنگال (سنجار) و دیگر مناطق، در برابر هجوم گروه تروریستی داعش، نگاه ویژه‌ای به این مقاومت مردم و همچنین اتفاقات ناگوار پس از آن خواهد انداخت.
از طرف برگزارکنند¬گان نهمین دوره جشنواره فیلم کُردی لندن و پنجمین دوره مسابقه فیلم کوتاه یادبود «یولماز گونای» از تمامی کارگردانان کُرد و غیرکُرد که در مورد مردم کرد یا مسائل مربوط به آن فیلم ساخته‌¬اند درخواست شده است که آثارشان را اعم از فیلم‌¬های سینمایی، مستند، انیمیشن و کوتاه با زیرنویس انگلیسی، برای انتخاب احتمالی در برنامه جشنواره و همچنین بخش مسابقه فیلم کوتاه، تا تاریخ 20 اردیبهشت ماه جاری (10 می 2015) به نماینده‌های رسمی این جشنواره در ایران تحویل دهند.
هنرمندان و علاقمندان در ایران برای شرکت در نهمین دوره جشنواره فیلم کُردی لندن و پنجمین دوره مسابقه فیلم کوتاه یادبود «یولماز گونای»، می‌توانند آثارشان را به مؤسسه سینمایی «ستاک فیلم» به مدیریت «ستار چمنی‌گل» به شماره تماس 09188709237 و به ایمیل آدرس satar_ch@yahoo.com و همچنین «ویدا صالحی» به شماره 09188774755 نماینده‌های¬ رسمی این جشنواره در ایران ارائه دهند.
جشنواره فیلم کُردی لندن، بزرگترین جشنواره آثار کردی در سراسر دنیاست که با حضور فیلم‌های فیلمسازان کُرد و غیرکُرد دنیا در چندین بخش رقابتی و غیررقابتی، کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی، جلسات نقد و بررسی فیلم‌ها و ... در شهر لندن پایتخت کشور انگلستان برگزار می‌‌¬شود.
همه ساله فیلمسازان کردستانی با آثار خود در جشنواره فیلم کُردی لندن حضور پرباری دارند و دوره گذشته نیز، کارگردانان ایرانی تمام جوایز هشتمین دوره جشنواره فیلم کُردی لندن و چهارمین دوره مسابقه فیلم کوتاه یادبود «یولماز گونای» لندن را از آن خود کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار