مدیرعامل آبفای سیستان و بلوچستان:

برخورداری 370 هزار جمعیت شهری سیستان از آب تصفیه شده

خبرگزاری پانا: مدیرعامل آبفای سیستان و بلوچستان گفت: با اتمام پروژه آبرسانی سیستان، بیش از 370 هزار نفر از جمعیت شهری سیستان از نعمت آب تصفیه شده و قابل شرب برخوردار خواهند شد.

کد مطلب: ۳۳۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ابوالفضل صدرائیه در نخستین سفر خود به منطقه سیستان ضمن بازدید از پروژه‌های آبرسانی بر تسریع عملیات اجرایی و همچنین جلب رضایت مردم تأکید کرد.

وی در جمع کارکنان و مدیران امور آب در سیستان افزود: کاهش هزینه، سرعت در اجرا، شفاف‌سازی و بهره‌وری از سیاست‌های کلی و اصلی وزارت نیرو است که باید در اجرای پروژه‌ها مدنظر قرار گیرد.

مدیرعامل آبفای سیستان و بلوچستان ادامه داد: اصلاح الگوی مصرف از دیگر اهداف وزارت نیرو است و با توجه به اهمیت این موضوع در سطح کشور، باید برای دستیابی به این هدف به استانداردهای لازم نزدیک شویم.

صدرائیه بیان کرد: پروژه عظیم آبرسانی به شهرهای سیستان با افق بلند مدت و تا سال 1415 برنامه‌ریزی شده است و نیاز آبی شهروندان زابل و هشت شهر دیگر در منطقه سیستان را تأمین می‌کند.

وی هدف از اجرای این پروژه را تأمین آب مورد نیاز شهرهای زابل، هیرمند، محمدآباد، بنجار، ادیمی، هامون شهر، قرقری و شندول عنوان کرد و گفت: با اتمام این پروژه بیش از 370 هزار نفر از جمعیت شهری سیستان از نعمت آب تصفیه شده و قابل شرب برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل آبفای سیستان و بلوچستان طول خط انتقال این طرح را 160 کیلومتر و ظرفیت تصفیه‌خانه احداث شده را 2 هزار و 50 لیتر در ثانیه عنوان کرد و افزود: در این ارتباط، هفت ایستگاه پمپاژ و یک باب آبگیر که نسبت به احداث مخازن بین راهی با ظرفیت 69 هزار متر مکعب اقدام شده است.

صدرائیه ضمن تشکر از تمامی همکاران در تکمیل و اجرای این پروژه بزرگ بیان داشت: علی‌رغم اختصاص بسیار محدود در اعتبارات، سعی و اهتمام شرکت در بهره‌برداری از این پروژه بزرگ در دهه فجر سال‌جاری می‌باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار