مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران

نگاه فرا جنسیتی را در جامعه گسترش دهیم

خبرگزاری پانا:مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت:نگاه فراجنسیتی را در جامعه گسترش دهیم چرا که همه ما به عنوان انسان های همدل و همزبان در کنار هم زندگی می کنیم.

کد مطلب: ۳۳۵۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از فریدونکنار، مریم جمشیدی در همایش یاس مهربانی که به مناسبت بزرگداشت روز زن و تجلیل از بانوان فرهنگی در مدرسه فاطمه زهرا(س) فریدونکنار برگزار شد،با اشاره به امانتی که خداوند در وجود بندگانش به ودیعه نهاده گفت:اگر معلم بتواند شمه ای از آن را از قوه به فعل در آورد باید به خود ببالد چراکه تغییر دهنده است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران اظهارداشت:رسالتی که بر دوش معلمان گذاشته شده،به ویژه معلمان زن،رسالتی غیرقابل انکار و اجتناب است.
وی افزود:همه ما در کنار تمام نداشته ها،کمبودها،ندیدن ها و سنگ زدن به قطارها موظف هستیم در هر جایگاهی که خدمت می کنیم،بهترین باشیم.
جمشیدی در ادامه تصریح کرد:هر مناسبتی دو رسالت را پیگیری می کند،رسالت اول اتفاق تاریخی آن مناسبت و رسالت دوم پیامی است که می توان از آن اتفاق گرفت.
این مقام مسئول با اشاره به پیام مهمی که از عمر کوتاه اما عمیق این بزرگ بانو می توان گرفت خاطرنشان کرد: مواظب باشیم تا همه ی مناسبت ها شادی و عزای خود را منحصر به رسالت اول آن مناسبت نکنیم.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران تأکید کرد:باید نگاه فراجنسیتی را در جامعه گسترش دهیم چراکه همه ما به عنوان انسان های همدل و همزبان در کنار هم زندگی می کنیم و فاطمه زهرا (س)نیز بهترین مادر،همسر،دختر و بهترین انسان بود.
وی افزود:هرگاه توانستیم نگاه جنسیتی و قومیتی را در هم بشکنیم،بی شک یک قدم به احسن الخالقین نزدیک تر شدیم.
جمشیدی حضرت زهرا(س)را بزرگ بانویی که برای همیشه تاریخ اسطوره مذهبی هر ایرانی آگاه و بیدار خواهد بود دانسته و اذعان کرد:همه ما وامدار تمام اسطوره هایی هستیم که اگر درطول تاریخ کمترین بی توجهی به آنها بشود باید پاسخگوی نسلی باشیم که کمترین شناخت را از این اتفاقات و رویدادهای مهم خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار