اعتکاف علمی دانش آموزان منطقه بم پشت در ایام نوروز

خبرگزاری پانا: رئیس آموزش و پرورش منطقه بم پشت گفت: متاسفانه کنکور باعث شده تا دانش آموان اوقات فراغت و تعطیلات نوروز خود را با استرس و با دغدغه خاطر سپری کنند به همین دلیل جهت آمادگی دانش آموزان برای حضور در کنکور 94 اعتکاف علمی دانش آموزان در ایام نوروز برگزار شد.

کد مطلب: ۳۳۱۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، رئیس آموزش و پرورش منطقه بم پشت گفت: جهت آمادگی دانش آموزان برای حضور در کنکور 94 اعتکاف علمی دانش آموزان در ایام نوروز برگزار شد.

درازهی، رئیس آموزش و پرورش منطقه بم پشت، باید زمینه هایی فراهم شود تا دانش آموزان بجای دغدغه کنکور و قبولی در دانشگاه ها دغدغه تحصیل داشته باشند.

درازهی هدف از اجرای این طرح را کیفیت بخشی به سیستم مطالعاتی دانش آموزان و در راستای استفاده بهینه از فرصت ها و با برنامه ریزی مدون برای آمادگی بیشتر دانش آموزان در آزمون سراسری ذکر نمود.

طارق درازهی معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه بم پشت افزود: در قالب این طرح دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی و سوم متوسطه حدود 15روز در پایگاه های مورد نظر حاضر شده و در کنار همکلاسی های خود به مرور و تحکیم درس ها می پردازند.

یادآور می شود: این اعتکاف علمی در دبیرستان فاطمه الزهرا برگزار و مجموعه ای از دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی و سوم متوسطه شرکت نموده و در شبانه روز بین 12 تا 15 ساعت به مطالعه و مرور مطالب پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار