باحضور مسئولین آموزش و پرورش شهرستان صورت گرفت:

بازدید فرماندار شهرستان تایباد از روند اعتکاف علمی دانش آموزان

خبرگزاری پانا: باحضور مسئولین آموزش و پرورش شهرستان، فرماندار شهرستان تایباد از روند اعتکاف علمی دانش آموزان بازدید کرد.

کد مطلب: ۳۳۱۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حسین شرافتی راد ، فرماندار شهرستان به همراه عباس عباسی مدیر آموزش و پرورش تایباد ، معاونت برنامه ریزی و توسعه مدیریت اداره آموزش و پرورش این شهر از روند برگزاری اعتکاف علمی دانش آموزان درآموزشگاه شبانه روزی حضرت فاطمه معصومه (س) بازدید کرد.
شرافتی راد در جمع دانش آموزان دخترمعتکف، سال جدید را تبریک گفت و افزود توجه به علم و دانش و برنامه ریزی منظم ، چشم انداز روشنی را برای شما ترسیم خواهد کرد و کسانی که با وجود محرومیت ها تلاش می کنند موفقیت آنها قابل تحسین است .
فرماندار تایباد این حرکت را ارزشمند دانست و به دانش آموزان گفت: شما سرمایه های واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید و امیدوارم برای خانواده هایتان نیز ثمر بخش باشید و البته همه اینها تنها با لطف خداوند متعال میسر است .
مدیر آموزش و پرورش تایباد هدف از اجرای این طرح را کیفیت بخشی به سیستم مطالعاتی دانش آموزان و در راستای استفاده بهینه از فرصت ها و با برنامه ریزی مدون برای آمادگی بیشتر دانش آموزان در آزمون سراسری ذکر کرد.
عباسی اضافه کرد: موفقیت دانش آموزان شرکت کننده در این طرح در آزمون سراسری سال قبل ما را مجاب به ادامه این طرح در سال جاری نمود و امیدواریم امسال دانش آموزان موفقیت های بیشتری دست یابند و انشاءالله با استعدادهای موجود ، این امر تحقق می یابد.
در این طرح که جهت آمادگی دانش آموزان به منظور شرکت در کنکور 94 برگزار شده، 65 نفرازدختران مقطع متوسطه دوم مدارس تایباد و شهر و روستاهای همجوارحضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار