شهردار شیراز انتقاد کرد:

وجود سیاست زدگی در برخی بخشها

خبرگزاری پانا:شهردار شیراز با بیان اینکه پیام زیبای نوروزی مقام معظم رهبری در سالجاری برای کشور حساس و سرنوشت ساز است، گفت: این پیام همه گروهها را در بر می گیرد و این گونه نیست که گروهی به نفع خود، آن را تعبیر نمایند.

کد مطلب: ۳۲۹۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مهندس علیرضا پاک فطرت در دیدار با نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، افزود: متاسفانه پس از جنگ بیش از حد سیاست زده شده ایم.
وی تصریح کرد: عده ای از گروه ها منافع خود را در تفرقه و نفاق دیده و منافع خود را از این طریق برداشت می کنند.
شهردار شیراز خاطرنشان کرد: اگر دولت و ملت واقعاً با هم همدل شوند اقتصاد شکوفا شده و رضایتمندی مردم بالا می رود.
شهردار شیراز در بخشی دیگر از سخنانش افزود: شهرداری شیراز در بحث ایجاد زیرساختهای فرهنگی کارهای خوبی را شروع کرده که بسیاری از آنها در سالجاری به ثمر خواهد نشست.
علیرضا پاک فطرت از وجود فرهنگها و خرده فرهنگ های زیاد به دلیل مهاجرت پذیری شهر شیراز و آمدن سرریز جمعیت شهرهای جنوبی و همجوار به آن، سخن گفت و افزود: باید کارهای فرهنگی بیشتری با همدلی و هماهنگی دیگر دستگاهها انجام گیرد تا سریعتر به موفقیت برسیم.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری امروز در بحث ایجاد فرهنگسراها، مجتمع های فرهنگی و بحث مساجد گامهای بسیار خوبی برداشته و ارتباط بسیار خوبی با کنگره سرداران داشته و به تمام یادواره های شهدا کمک کرده است.
علیرضا پاک فطرت در پایان گفت: نصب تندیس بزرگان مدتهاست که در شهر شیراز آغاز شده و شیراز از نظر تعداد و پوشش عکس و تندیس شهدا در فضای شهری مقام برتر را در شهرهای کشور دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار