کلیه محورهای کوهستانی و برف گیر مازندران باز است

خبرگزاری پانا: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، با اشاره به بازگشایی محورهای کوهستانی استان، از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی از ظهر امروز چهارشنبه 20 اسفندماه خبر داد .

کد مطلب: ۳۲۶۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ جعفر محمد نژاد گفت : به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه ، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ظهر امروز تا ساعت 24 روز جمعه 22 اسفندماه اعمال خواهد شد .

وی تصریح کرد: تردد موتور سیکلت از ظهر امروز چهارشنبه بیستم اسفندماه تا ساعت 24 روز جمعه بیست و دوم اسفندماه در کلیه محورهای " کندوان ، هراز و سوادکوه و بالعکس " ممنوع می باشد .

رئیس پلیس راه مازندران خاطر نشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا ساعت 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد ( دزدبن ) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ محمد نژاد همچنین با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور هراز و ممنوع بودن تردد کلیه تریلی ها از این محور، افزود : تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح تا 24 روز های چهارشنبه ، پنج شنبه و جمعه 20 ، 21 و 22 اسفندماه از محور هراز ممنوع می باشد.

رئیس پلیس راه مازندران خاطر نشان کرد: در محور فیروزکوه هم تردد انواع تریلی به استثناء تریلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است .

وی گفت : با توجه به بارش سنگین برف در دو روز گذشته در محورهای کوهستانی استان در حال حاضر کلیه این محور ها باز و تردد در آن ادامه دارد .

محمدنژاد با هشدار به رانندگانی که قصد تردد از محور های کوهستانی دارند ، از آنان خواست : خودروی خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کنند و با سرعت مطمئنه در این محور ها تردد کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان مازندران با شماره تلفن 2182934 و پیش شماره 011 بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان عزیز در خصوص وضعیت راه های استان است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار