برگزاری مرحله عملی مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش در استان كردستان

خبرگزاری پانا:رییس اداره آموزش های فنی و حرفه ای اداره کل آموزش و پرورش کردستان از برگزاری مرحله عملی مسابقات علمی کاربردی شاخه کار دانش استان خبر داد .

کد مطلب: ۳۲۴۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،سعید کنعانی رییس اداره آموزش های فنی و حرفه ای اداره کل با اعلام این خبر گفت : این آزمون در هنرستانهای نواحی یک و دو سنندج برگزار شد .

وی با اشاره به رشته های این مسابقات گفت : جوشکاری ، تاسیسات بهداشتی ، تاسیسات گرمایی ، ، الکترونیک صنعتی ، ساخت و تولید ، باغبانی ، تمعیر موتور تراکتور ، چهره سازی ، عکاسی دیجیتالی ، حسابداری مالی ، نقشه کشی ساختمان ، مدیریت خانواده ، خیاطی ، تعمیر و عیب یابی اتومبیل سورای ، کابینت سازی ، برق صنعتی ، برق ساختمان ، گرافیک کامپیوتری و تولید چند رسانه ای مجموعه رشته هایی است که دانش آموزان در مرحله عملی با هم به رقابت می پردازند .

به گفته وی بخش تئوری سیزدهمین دوره مسابقات علمی-کاربردی شاخه کاردانش با شرکت 410 دانش آموز در سطح شهرستانها و مناطق برگزار شده است و مرحله عملی این مسابقات نیز با شرکت 122 دانش آموز در مرکز استان برگزار شد .

گفتنی است بخش تئوری مرحله کشوری فروردین ماه 94 در سنندج و بخش عملی نیز ما بین دانش آموزان برگزیده در کرمان برگزار خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار