معاون استاندار آذربایجان‌شرقی خبر داد:

سفر حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق نوری به تبریز

خبرگزاری پانا:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی از سفر مشاور، رئیس‌دفتر بازرسی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به استان خبر داد.

کد مطلب: ۳۲۱۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سعید شبستری امروز در گفت‌وگویی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: مراسم اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق نوری مشاور و رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام روز دوشنبه یازدهم اسفند در تالار مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که با حضور 470 نفر از نخبگان و چهره‌های برتر قرآنی کشور در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم از ششم اسفند در تبریز آغاز شده و تا یازدهم اسفند ادامه دارد، افزود: مراسم اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم روز دوشنبه یازدهم اسفند با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق نوری مشاور و رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان میهمان ویژه و سخنرانی در این مسابقات برگزار می‌شود.

شبستری خیابانی، خاطرنشان کرد: شورای اداری استان آذربایجان شرقی نیز در روز دوشنبه با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق نوری مشاور و رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در تبریز برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: دیدار با آیت الله محسن مجتهد شبستری امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و رئیس مجمع اهل بیت(ع) و همچنین نشست با تعدادی از طلاب و روحانیت معظم استان، از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق نوری به استان است.

وی گفت: با حضور رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، چندین پروژه عمرانی نیز در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

این گزارش حاکی است، سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در تبریز از ششم اسفند با حضور 470 نخبه قرآنی در حال برگزاری است که از این تعداد 250 شرکت کننده برادر و 220 شرکت کننده خواهر هستند که پس از انجام یک هزار و 920 مسابقه در 381 شهرستان و 280 مسابقه استانی در 31 استان به این دوره از رقابت‌های قرآنی راه یافته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار