لاریجانی:

مجلس نسبت به گرانی‌ها حساسیت دارد

خبرگزاری پانا: رئیس مجلس با تاکید بر این که مجلس روی گرانی‌ها حساسیت دارد، گفت: البته برخی قیمت‌ها تغییرات مختصری داشته که آن هم در لایحه بودجه دولت آمده بود و همان در مجلس به تصویب رسیده است.

کد مطلب: ۳۲۱۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس سیاسی پانا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه عکس عکاسان استان کهکیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران درباره روند بررسی لایحه بودجه سال 94 گفت: هم اکنون اواخر کار بررسی بودجه است زیرا بررسی و تصویب بخش درآمدی لایحه به اتمام رسیده و حدود 1.4 از بخش هزینه‌ای بودجه بررسی شده است و امیدوارم در چند روز آینده تصویب بخش هزینه‌ای نیز به اتمام برسد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از طرفی دیگر در بررسی لایحه بودجه در چند روز آینده برخی از مواردی که مراعا مانده تعیین و تکلیف می‌شود و اگر هم همت ها در این زمینه قوی باشد، فکر می‌کنم که لایحه بودجه تا آخر هفته به اتمام برسد در غیر این صورت در اوایل هفته آینده بودجه به اتمام می‌رسد.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با موضوعات مطرح شده درباره گرانی برخی حامل‌های انرژی مانند برق و گاز از سوی مجلس گفت: قطعا مجلس روی گرانی‌ها حساسیت دارد از این رو در شرایط فعلی باید از طرق دیگری منابع را برای تامین بودجه کشور تامین کنیم. البته برخی موارد تغییرات مختصری داشته که آن هم در لایحه بودجه دولت آمده بود و همان در مجلس به تصویب رسیده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کل مجلس مراقب است که جهشی در قیمت‌ها به وجود نیاید البته برخی مشکلات در فروش و کاهش قیمت نفت وجود دارد اما در لایحه بودجه تلاش شده که این منابع از طریق مالیات تامین شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار