مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس:

پروژه ویلاهای كوهستانی، مكمل امكانات خدماتی، رفاهی و گردشگری ارس است

خبرگزاری پانا:دیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در آیین افتتاح ویلاهای کوهستانی ارس و پیست کارتینگ ارس گفت: تنگ نظری مانع از توسعه در هر عرصه ای می شود و باید از سرمایه گذاران حمایت کنیم.

کد مطلب: ۳۱۷۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محسن خادم عرب باغی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در آیین افتتاح ویلاهای کوهستانی ارس و پیست کارتینگ ارس که با حضور مسئولان ادارات شهرستان برگزار شد؛ ضمن تسلیت شهادت سردار رشید اسلام حاج عباس عبدالهی، با اشاره به تاثیرات قیام تاریخی 29 بهمن تبریز و نقش مردم ولایت مدار و شهیدپرور این خطه از ایران عزیز اسلامی در این حرکت انقلابی، گفت: قیام 29 بهمن مردم تبریز، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار و روز بزرگی برای مردم استان آذربایجان شرقی می باشد.
وی در ادامه این مراسم، حضور جامعه زنان را سرمایه ای بزرگ دانست و افزود: بسیاری از کشورها از طریق صنایع دستی و گسترش این صنایع درآمدزایی فراوانی دارند لذا رویکرد مناسبی در خصوص ارائه آموزش های لازم به بانوان در این زمینه بصورت حمایت و افزایش صنایع دستی منطقه و تبلیغ صحیح این صنایع، اتخاذ شده است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در بخشی از سخنان خود نیز گفت: راه اندازی پروژه ویلاهای کوهستانی، امکانات خدماتی، رفاهی و گردشگری خوبی را برای منطقه آزاد ارس ایجاد خواهد کرد.
وی اضافه كرد: اراده، شرط مهم در توسعه بوده و افزایش درآمد نسبی جامعه با اراده همگانی برای حضور در عرصه کار و تلاش و سرمایه گذاری محقق می شود.
خادم عرب باغی، افزود: مشکل بیکاری در منطقه آزاد ارس وجود ندارد و واحدهای تولیدی با مشکل کمبود کارگر و نیرو مواجه هستند.
وی، تامین سرمایه در گردش سرمایه گذاران را یکی از بزرگ ترین مشکلات در مناطق آزاد عنوان کرد و گفت: بانک ها به طرح های زودبازده وام می دهند علی ایحال رویكرد ما متمركز به رفع مشکلات احتمالی سرمایه گذاران و حمایت از سرمایه گذاران است.
شایان ذکر است در راستای افزایش خدمات گردشگری، ویلاهای کوهستانی ارس با سرمایه گذاری 75 میلیارد ریالی بخش خصوصی و در زمینی به مساحت ده هزار مترمربع با ظرفیت پذیرایی 800 نفر در ضلع شرقی پارک کوهستان توسط خانم صبوری از سرمایه گذاران موفق منطقه آزاد ارس؛ امروز با حضور مدیرعامل و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس، امام جمعه شهرستان جلفا، فرماندار شهرستان جلفا، شهردار شهر جلفا و نیز روسای برخی از ادارات شهرستان افتتاح شد.
همچنین در ادامه، پیست کارتینگ ارس نیز با سرمایه گذاری شرکت تفریحات موتوری ارس در سایت توریسم و با مساحت 10.000 متر مربع و با سرمایه ای بالغ بر 7 میلیارد و 300 میلیون ریال افتتاح گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار