صبحگاه مشترک نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران برگزار شد

خبرگزاری پانا: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی فرماندهی ویژه شرق استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۳۱۴۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، در این آئین که روز دوشنبه در یگان ویژه انتظامی مستقر در شهرستان ورامین برگزار شد ، نیروهای نظامی و انتظامی با رژه در مقابل تمثال مقام معظم رهبری و امام راحل ، اقتدار خود را در دفاع از آرمان انقلاب اسلامی نشان داده و بر ادامه راه شهیدان و امام شهدا اعلام کردند .

امام جمعه شهرستان قرچک در این آئین گفت : اگر خون های مطهر شهدای انقلاب اسلامی و رشادت و سلحشوری ملت ایران نبود، انقلاب شکوهمند اسلامی به ثمر نمی رسید.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی گفت : دهه فجر، دهه پیروزی نور بر تاریکی‌ها و آغاز حکومت عدل الهی بر سرزمین ایران اسلامی بود که با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و با وحدت کلمه و پیروی از اسلام محقق شد و این پیروزی به برکت شهدای انقلاب به دست آمده است

وی افزود : شهدای انقلاب اسلامی الگویی برای نسل جوان و آینده سازان ایران اسلامی می باشند که باید با ادامه راه آنان ، زمینه پیشرفت و توسعه هر چه بیشترنظام را فراهم کرد.

وی بیان داشت : امروز نیروهای نظامی و انتظامی دوشادوش ملت ایران اسلامی از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی حراست کرده و به هیچ یک از معاندین و دشمنان اجازه نمی دهند که آسیبی به این نظام الهی وارد کنند.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار