پیام مدیر کل آموزش و پرورش به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی

بی تردید اگر امروز در سراسر گیتی، آزادیخواهان در برابر استکبار و ایادی آنان قد برافراشته و ندای عدالت خواهی و آزادی طلبی سر می دهند به پیروی از انقلاب عظیم اسلامی ما است.

کد مطلب: ۳۱۱۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به نقل از گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، سید علی قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی پیامی را به شرح زیر صادر کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم

آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، یادآور روزهایی است که ملت شریف ما در رکاب حضرت امام راحل(ره) حماسه جاودانی را رقم زدند و از ظلمات استبداد به نور وحدانیت و انسجام ملی رهنمون شدند. این حرکت عظیم مردان و زنان غیرتمند ایران، نقطه عطف تحولات اجتماعی و رهنمون شدن ملت‌ها و امت‌ها و جهت‌گیری و جهت‌یابی آنها به سوی ارزش‌های الهی به شمار می آید.
با پیروزی انقلاب اسلامی تحول عظیمی در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و علمی رخ داد و در این مسیر تابناک دستاوردهای شگرفی حاصل شد که اکنون پس از سه دهه به رهبری مقام معظّم رهبری ( مدّ ظلّه العالی ) و تلاش رئیس جمهور محبوب و اقتدار و استواری دولتمردان، نام ایران در همه عرصه های فرهنگی، علمی و سیاسی بلند آوازه شد و چشم امید به آینده ای روشن تر دارد.
بی تردید اگر امروز در سراسر گیتی، آزادیخواهان در برابر استکبار و ایادی آنان قد برافراشته و ندای عدالت خواهی و آزادی طلبی سر می دهند به پیروی از انقلاب عظیم اسلامی ما است.
دانش آموزان و فرهنگیان مازندران با نواختن زنگ انقلاب در مدارس سراسر استان، جشن های ویژه این ایام را آغاز خواهند کرد و خاطره جانفشانی های شهیدان والامقام را گرامی می دارند.
فرا رسیدن روزهای خاطره انگیز پیروزی و سالروز ورود معمار کبیر انقلاب را به مردم ولایتمدار به ویژه به محضر فرهنگیان و دانش آموزان عزیز تبریک می‌گویم و از خداوند برای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی استعانت می طلبم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار