فرماندار کرمان گفت:

تکریم سالمندان یک تکلیف دینی قانونی و عقلی است

خبرگزاری پانا: فرماندار کرمان ضمن حضور در مرکز نگهداری سالمندان بهارستان سلامتگفت : یکی از وظایف و رسالت های مهمی که بر عهده همگان است، تکریم و خدمت رسانی به سالمندان است که یک تکلیف دینی، قانونی و عقلی به شمار می رود.

کد مطلب: ۳۰۸۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمدعلی توحیدی فرماندار کرمان ضمن حضور در مرکز نگهداری سالمندان بهارستان سلامت، در جلسه شورای رسیدگی به سالمندان و بازنشستگان گفت: جمعیتی که هر روز متولد می شوند یک زمان به سن میانسالی و کهنسالی خواهند رسید؛ لذا باید ساختار اداری و اجتماعی مناسبی برای سالمندان فراهم سازیم تا زندگی و معیشت آنها با آرامش کامل سپری شود.

فرماندار کرمان تصریح کرد: مراقبت از سالمندان و رسیدگی به وضعیت آنان از نکات ضروری جامعه و نیازمند کار بیشتر در این زمینه است.

وی گفت: بایستی کلیه نیازهای اولیه و ثانویه سالمندان که مرتبط با سلامت، معیشت، تغذیه و درمان آن ها می باشد به طور کامل فراهم شود و همچنین مکان هایی امن و ایمن برای این گونه افراد در نظر گرفته شود.

توحیدی ضمن تقدیر و تشکر از خیرین که در زمینه احداث سرای سالمندان شهرستان کرمان همکاری داشته اند اذعان داشت: در استان کرمان به کمک خیرین اتفاقات خوبی در زمینه نگهداری سالمندان رقم خورده و جایگاه مناسبی در سطح ملی داریم.

وحیدزاده مدیر بهزیستی شهرستان کرمان نیز آمار سالمندان استان کرمان را بین 35 تا 40 هزار نفر اعلام و خاطرنشان کرد: که از این تعداد 2500 نفر تحت پوشش بهزیستی می باشند و 250 نفر از آنها در مراکز سالمندان نگهداری می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار