فردا با حضور وزیر ارشاد؛

جشنواره «هنر و رسانه» از 42 خبرنگار برگزیده تقدیر می‌کند

خبرگزاری پانا: در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره «هنر و رسانه» که فردا 26 آذرماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود از 42 خبرنگار تقدیر می کند.

کد مطلب: ۳۰۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره «هنر و رسانه» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون امور هنری این وزارتخانه فردا یکشنبه 26 آذرماه جاری در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار خواهد شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت هنری ارشاد، اساتید و پیشکسوتان شناخته شده حوزه ارتباطات و رسانه و نیز هنرمندان متعددی از رشته‌های مختلف هنری از جمله مهمانان اختتامیه جشنواره «هنر و رسانه» خواهند بود.

در این برنامه 42 خبرنگار برگزیده جشنواره در بخش‌های مطبوعات، خبرگزاری ها، رادیو و تلویزیون معرفی و تقدیر خواهند شد که 9 نفر از برگزیدگان از میان خبرنگاران شهرستانی هستند.

همچنین تجلیل از خانواده 5 نفر از شهدای رسانه و نیز نکوداشت فریدون صدیقی؛ پیشکسوت حوزه رسانه و مدرس این رشته از دیگر قسمت‌های برنامه اختتامیه جشنواره «هنر و رسانه» است.

اختتامیه نخستین جشنواره «هنر و رسانه» فردا یکشنبه، 26 آذر ماه ساعت 6 عصر در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است نخستین جشنواره «هنر و رسانه» به همت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با موضوع تئاتر، موسیقی، تجسمی، مد و لباس و آموزش هنر برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار